معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: بیش از 80 درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید و تسهیل در سرمایه گذاری این ستاد درراستای حل مشکلات واحد‌های تولیدی عملیاتی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا مومنیان، در پنجمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان کاشان (جلسه چهارم کارگروه رفع موانع تولید و تسهیل در سرمایه گذاری ) در سال جدید گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون مشکلات و مسائل 26 واحد صنعتی و تولیدی در این کارگروه بررسی و در جهت رفع آنها تصمیم گیری و اقدام لازم انجام شده است که بیش از 80 درصد مصوبات آن عملیاتی شده و امیداست مابقی نیز اجرایی شود.

وی با تاکید بر اینکه کارگروه رفع موانع تولید و تسهیل در سرمایه گذاری با عنایت به شعار سال « اقتصاد مقاومتی: تولید–اشتغال » و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اهداف حوزه اشتغال و سرمایه گذاری تشکیل می‌شود افزود: متقاضیان و صاحبان واحدهای تولیدی می توانند مسائل و مشکلات مربوطه در امر تولید را به دبیرخانه این کارگروهواقع در حوزه معاونت برنامه ریزی ، اداری و مالی فرمانداری مطرح کنند.

به‌گفته‌وی، جلسه با حضور مدیران و مسوولین مربوطه در سطح شهرستان تشکیلو موارد قابل طرح پس از بررسی در دبیرخانه برای رفع مشکل به این کارگروه اعلام می شود.

مومنیان،در پایان افزود: این کارگروه ظرفیت مناسبی است تا مشکلات و موانع سد راه تولید در شهرستان بررسی و با استفاده از توانمندی های موجود مرتفع شود.

شایان ذکر است: پنجمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان کاشان (جلسه چهارم کارگروه رفع موانع تولید و تسهیل در سرمایه گذاری ) در سال جدید با حضور اعضای کارگروه و به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

طرح و بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی شهرک های صنعتی کاشان و شرکت های مختلف صنعتی و کشاورزی در زمینه تامین خدمات لازم و دریافت تسهیلات و اتخاذ تصمیم های لازم در این زمینه از جمله موضوعات این جلسه بود.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.