خبر‌های پلیس فارس در روز چهارشنبه ۷ تیرماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی استان طی ۲۴ ساعت گذشته، ۶ کیلو و ۸۰۰ گرم هروئین، ۳۲ کیلو حشیش و ۲۹ کیلو تریاک کشف شد.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان خرم بید هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مظنون و آن را متوقف کردند.

سردار احمد علی گودرزی تصریح کرد: در بازرسی مأموران، چهار کیلو و ۸۰۰ گرم هروئین که به صورت ماهرانه‌ای در در‌های خودرو جاسازی شده بود، کشف و در این خصوص یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس ادامه داد: همچنین مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت یک باند قاچاقچیان مواد مخدر مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار گودرزی گفت: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل تردد ۶ نفر از اعضای این باند شناسایی و متهمان در حالی که قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از طریق یکی از پایانه‌های اتوبوسرانی در شیراز را داشتند، دستگیر شدند؛ در بازرسی از وسایل همراه این افراد ۲ کیلوگرم هروئین کشف شد.

وی ادامه داد: کشف ۲۹ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو وانت نیسان در شهرستان لارستان و همچنین کشف ۳۲ کیلوگرم حشیش در بازرسی از منزلی واقع در یکی از شهرک‌های اطراف شیراز از دیگر کشفیات مواد مخدر استان طی ۲۴ ساعت گذشته بود.

گودرزی گفت: در این دو عملیات ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتقال ۱۶۳ دستگاه وسیله نقلیه متخلف به پارکینگ
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز گفت: ۱۶۳ دستگاه موتورسیکلت و خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.
سرهنگ یوسف ملک زاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی با هدف برخورد با رانندگان وسایل نقلیه متخلف و به منظور جلوگیری از بروز تخلفات به صورت مستمر در سطح شهرستان شیراز اجرایی می‌شود.

وی افزود: با اجرای این طرح طی ۴۸ ساعت گذشته، ۱۶۳ دستگاه موتورسیکلت و خودرو متخلف توسط مأموران انتظامی و یگان امداد شهرستان شیراز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

اقرار سارق به ۲۷ فقره سرقت
سرپرست پلیس آگاهی فارس از دستگیری یک سارق و کشف ۲۷ فقره سرقت از او خبر داد.
سرهنگ محسن سروقد سرپرست پلیس آگاهی فارس گفت: مأموران کلانتری شیراز از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان یک مورد سرقت قرار گرفته و در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در این زمان شاکی به مأموران مراجعه و اعلام کرد یک دستگاه کولر آبی از روی پشت بام منزل وی مورد سرقت قرار گرفته است.

سرپرست پلیس آگاهی استان فارس افزود: با اقدامات اطلاعاتی و فنی مأموران فرد سارق در نزدیکی محل سرقت دستگیر و با تشکیل پرونده برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی استان انتقال داده شد.

سرهنگ سروقد افزود: در بازجویی‌های انجام شده از این سارق، او به ۲۷ فقره سرقت اماکن خصوصی و سایر سرقت‌ها اعتراف کرد.
وی از شهروندان خواست هشدار‌های پلیس پیرامون پیشگیری از وقوع انواع سرقت‌ها را جدی بگیرند و موارد مشکوک را به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار