خبر‌های پلیس فارس در روز سه شنبه ۳۰ خردادماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ حسین دیندارلو فرمانده نیروی انتظامی لارستان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی این شهرستان اقدام به کنترل خودرو‌های عبوری در جاده‌های اصلی و فرعی کردند.

 

وی افزود: ماموران هنگام کنترل خودرو‌ها در محور بندرعباس - لارستان، به ۳ دستگاه خودرو مشکوک که در بازرسی از آن‌ها تعداد ۳۶۵ دستگاه گوشی تلفن همراه، تعداد ۵۳۰ هزار نخ سیگار، ۳، ۶، ۰ قوطی نوشیدنی خارجی، ۳، ۶ پاکت چای گلاب و تعداد ۳، ۰ قوطی پودر شربت خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ۳۳۰ میلیون ریال کشف کردند.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لارستان اظهار کرد: در این رابطه هر سه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل و راننده آن‌ها نیز با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

دستبند پلیس بر دستان سارق با ۲۴ فقره سرقت
سرپرست پلیس آگاهی فارس از دستگیری یک نفر سارق درون خودرو و کشف ۲۴ فقره سرقت از وی در شیراز خبر داد.
سرهنگ محسن سروقد سرپرست پلیس آگاهی فارس گفت: مأموران کلانتری شهرستان شیراز از طریق گشت زنی در حوزه استحفاظی یک نفر که در حال سرقت از یک خودرو بود دستگیر کردند.

 

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده برای ادامه تحقیقات از کلانتری به پلیس آگاهی استان انتقال داده شد.

 

سرهنگ سروقد افزود: در تحقیقات انجام شده از این سارق به ۲۴ فقره سرقت درون خودرو در شهرستان شیراز اقرار کرد که صنحه‌های سرقت بازسازی و تا کنون ۲۰ نفر از شکات شناسایی شده اند.

 

سرپرست پلیس آگاهی استان اظهار کرد: طرح‌های مبارزه با سرقت در استان فارس با جدیت ادامه خواهد داشت و شهروندان با جدی گرفتن هشدار‌های پلیس در رابطه با پیشگیری از انواع سرقت، می‌توانند پلیس را در راه مبارزه با سرقت یاری کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار