مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: طول راههای روستایی شهرستان مشگین شهر 946 کیلومتر است که از این مقدار 529 کیلومتر آسفالت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از طرحهای در حال اجرای راههای روستایی شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه 253 کیلومتر از راههای روستای این شهرستان نیز راه شوسه و 164کیلومتر خاکی است، گفت: 56درصد طول راههای روستایی شهرستان مشگین شهر براساس طول راه  آسفالت بوده و 99 درصد راههای روستاهای بالای20خانوار درسطح شهرستان آسفالت است.

وی به پروژه های در حال اجرای شهرستان مشگین شهر اشاره کرد و گفت: 16 هزار و 663 تن آسفالت در راههای روستایی شهرستان مشگین شهر مورد استفاده قرار گرفت که عملیات بهسازی راه روستایی نقدی به طول 2 کیلومتر به عرض 7 متر در سال جاری شروع و با اعتبار هزینه شده 400 میلیون تومان به اتمام رسیده است.

حیدری افزود: عملیات بهسازی راه روستایی علی آباد - کویج به طول دو نیم کیلومتر به عرض 5 و نیم متر در سال جاری شروع با اعتبار هزینه شده 500 میلیون تومان آسفالت شده و راه روستایی انزان  به طول 6 کیلومتر و به عرض 6 متر در حال اجرا است.

وی به راه گردشگری لاهرود - قوتورسوئی – شابیل اشاره کرد و افزود: راه گردشگری لاهرود- قوتورسوئی–شابیل به طول 8 کیلومتر و عرض 6 متر با هدف جذب توریسم در منطقه و افزایش گردشگری به جهت وجود آبگرم قوتورسوئی در سال 95 شروع و در سال جاری با اعتبار هزینه شده یک میلیارد و 600 میلیون تومان آسفالت و به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابک عبدالهی
۱۰:۰۳ ۱۸ تير ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید چرا یه بررسی درست و حسابی انجام نمیدین واقعا این حرفها رو از کجا اینقدر مطمئن میزنین از سال 82 تا الان ما نتونستیم به مسئولان بفهمونیم که راه روستای لنج آباد و پنج روستای همجوار اسفالت نیست ماشا الله اونا نامه در اوردن که سال 79 راه روستای لنج آباد اسفالت شد و تمام ..دیگه در حالی که تا الان 1399 هنوز اسفالت نشده
Iran (Islamic Republic of)
رضا زاده
۱۰:۴۴ ۲۶ آبان ۱۳۹۷
مسئولین محترم راه استان و شهرستان بدینوسیله از شما دعوت می شود یکبار در فصول بارندگی از این مناطق دیدن فرمائید!!! ولی حتماً مرخصی بلند مدت بگیرید چون احتمالاً در راه خواهید ماند!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۹:۱۳ ۰۹ تير ۱۳۹۶
راه روستای لنج آباد مشگین شهرو7 روستای همجوار که راه ارتباطی مشترکی دارند هنوز منتظر همت و اراده مسئولین مربوطه است خواهشاً یکبار با ماشین شخصی و بدون شاسی از این راه تردد فرمائید!