انتخاب سرمربی تیم فوتبال نفت تهران وارد جریانات تازه‌ای شده است.

کریمی گزینه حامی مالی، استیلی انتخاب مسئولان باشگاهبه گزارش خبرنگارحوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسئولان باشگاه نفت تهران پس از دریافت ابلاغیه واگذاری مالکیت این باشگاه باید در ۱۵ روز بخشی از مطالبات معوقه بازیکنان و مربیان قبلی و فعلی را پرداخت کنند.

البته در کنار این اقدام آن‌ها باید برای انتخاب سرمربی و تشکیل تیم برای لیگ هفدهم هم اقدام کنند. مسئولان باشگاه نفت از صبح امروز نشست‌های مختلفی را برای رسیدگی به امور مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی برگزار کرده اند.

به نظر می‌رسد در صورتی که مالک این باشگاه نتواند مطالبات نفتی‌ها را پرداخت کند به فکر واگذاری امتیاز این تیم بیفتد. از طرفی تقی گلرخسار و منصور عرفانیان مالک و سرپرست باشگاه نفت برای جذب یک حامی مالی دست به کار شده اند و می‌خواهند هزینه‌هایی که باید برای تشکیل تیم انجام دهند را از این راه تامین و با هزینه‌های شخصی، بخشی از بدهی‌ها را تسویه کنند.

از طرفی شنیده می‌شود شرکتی که برای حمایت مالی با مسئولان این باشگاه مذاکره کرده برخلاف تمایل مدیران نفت برای انتخاب حمید استیلی به عنوان سرمربی، علاقه دارد تا علی کریمی به این سمت انتخاب شود و همین امر ابهام‌های تیم نفت تهران را افزایش داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار