مدیر فنی تیم فوتبال نفت تهران گفت:دیروز شنیدیم قرار است مطالبات بازیکنان نفت تهران تسویه شود ولی هیچکس در باشگاه نیست که پاسخ ما را بدهد

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام میرشیبانی مدیرفنی تیم فوتبال نفت تهران که برای دریافت مطالبات خود به باشگاه نفت رفته بود در این خصوص گفت:  دیروز شنیدیم  بین وزارت نفت و شرکت بهنام پیشرو توافق صورت گرفته و قرار است مطالبات بازیکنان تسویه شود ولی هیچکس در باشگاه نیست که پاسخ ما را بدهد حال  به اینجا آمدیم تا تکلیفمان روشن شود.

مدیر فنی تیم نفت که امسال با تیمش قهرمان جام حذفی شد ادامه داد: فردی مانند ایرانیان از جیبش هزینه کرده است و  نمی‌دانم که آیا جواب پیروزی در عربستان این بود. دست علی دایی درد نکند که این تیم را قهرمان کرد و به اسم دیگران نوشته شد.  سوپرجام چند روز دیگر برگزار می‌شود اما خبری از نفت تهران نیست.

وی درخصوص اینکه بهاروند مدعی شده مشکل نفت تهران حل شده است، گفت: حل شدن موضوع یعنی اینکه به بازیکنان پول بدهند و مطالباتشان را پرداخت کنند. منصوریان، خرمگاه، بیرانوند، سیدجلال حسینی و ... همه از این تیم طلبکارند اما هیچکس پاسخگو نیست.

میرشیبانی در پایان گفت: مسئولان تکلیف ما را مشخص نمی‌کنند و جالب است فدراسیون کمیته انضباطی هم هیچ کاری انجام نمی‌دهد. ما مسئول تدارکاتمان برای 10 میلیون تومان یکسال است که می‌دود. همه مشکل داریم اما معلوم نیست صاحب تیم چه کسی است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار