تعداد حوادث اتفاق افتاده در محیط کاری در دو ماهه نخست سال ۹۵، ۲۳۵ مورد گزارش شده که نسبت به سال ۹۶ با ۸۵ درصد کاهش به ۳۵ مورد رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان ؛مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اظهار داشت: از 35 حادثه ای که در دو ماهه اول امسال رخ داده است حوادث منجر به فوت 4 مورد، نقص عضو یک مورد، قطع عضو 2 مورد و سایر حوادث ۲۸ مورد بوده است.

 محسن نیرومند با اشاره به کاهش این تعداد حوادث نسبت به سال گذشته افزود: در دو ماهه مشابه سال قیل ۲۳۵ حادثه رخ داد که آمار حوادث منجر به فوت ۱۵ مورد، نقص عضو ۱۰ مورد، قطع عضو ۱۸ مورد و سایر حوادث ۱۹۲ مورد بوده است.

 وی الزام کارفرمایان به داشتن مسئول ایمنی تمام وقت و اجرای دستورالعمل تائید صلاحیت ایمنی پیمانکاران و الزام پیمانکاران به اخذ صلاحیت ایمنی از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی را از فعالیتهای انجام شده در محیط کار عنوان کرد و گفت:از دیگر فعالیت‌های در حال انجام در حوزه ایمنی محیط کار است.تصریح کرد:اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برای بالا بردن سطح ایمنی در محیط‌های کاری فعالیت بسیاری از جمله اجرای آموزش‌های ایمنی برای کارگران و کارفرمایان و اجرای دقیق مدل خودبازرسی انجام داده است.

 

انتهای پیام/ف

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار