رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در دیدار فرماندهان انتظامی استان گفت: دادگستری و نیروی انتظامی لازم و ملزوم همدیگرند.

 

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محمد رضا عدالتخواه گفت: مشکلات کاری این نیروی خدوم و پرتلاش را می شناسیم، اما با وجود این موانع و مشکلات قوای انتظامی در انجام وظایف خود تعلل نورزیده که جای سپاسگزاری دارد.

رئیس شورای قضایی استان حسن انجام وظایف و مودت و برادری در کار را عامل ارتقای سطح خدمات دستگاه ها دانست و خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری باید انسجام نهادهای خدمتگزار به منصه بروز و عمل برسد.

صادقی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه نیز در این دیدار تعامل تخصصی و عملیاتی با نیروی انتظامی را در راستای کاهش جرائم و مدیریت پرونده ها تا حصول نتیجه بسیار مهم خواند و ابراز امیدواری کرد: این تعامل روزبه‌روز محسوس تر  و اجرایی تر شود تا ضابطین نیز ضمن شناختی که از وظایف قانونی خود دارند به ارتقاء وضعیت امنیتی استان کمک بیشتری کند.

همچنین سردار امان اللهی فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه با پاسداشت یاد و خاطره شهید مظلوم دکتر بهشتی، وحدت هدف و مأموریت دستگاه‌های حاکمیتی را نقطه عطف و اشتراک برای تعامل هرچه بیشتر دستگاهها عنوان کرد و در این دیدار به ارائه گزارشی از وضعیت انتظامی استان پرداخت.

 

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.