عید فطر روزی است که در آن روزه داران پاداش می گیرند و زیانکاران در آن مایوس و نا امید می گردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان،نماینده نایین و خوروبیابانک ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر به مسلمانان جهان اظهار داشت : امروز کسانی خوشحال هستند که در اولین روز شوال ندای «اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَةِ » مصداق عینی تلاش و اعمال آنها است.

عباسعلی پوربافرانی گفت: خداوند متعال آسمانیان را مامور دادن هدیه به بندگان خود فرمود اما آنچه که مهم است باید از  هدیه ای که خدا به بندگانش می دهد با رفتارهایمان حفظ کنیم نه اینکه خدای ناکرده رنج دوری از گناه ، تشنگی و گرسنگی را به یکباره ازبین ببریم.

وی با اشاره به حادثه 17 خرداد افزود: شاهد بودیم در خرداد ماه سال جاری تروریست ها به قلب تهران وخانه ملت هجوم آوردند وتعدادی بیگناه را به خاک وخون کشیدند و اینها جز خباثت و کینه آل سعود ، آمریکا و اسرائیل را به همراه نداشته است چرا که داعش دست پرورده ،مولود و نطفه آلوده همه آنها است.

نماینده نایین و خوروبیابانک پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یگان موشکی سپاه به استکبار جهانی را ، برگ زرین دیگری در تاریخ غرور آفرین کشور ایران دانست و یاد شهدای این حادثه تروریستی و شهید تهرانی مقدم را گرامی داشت.

 

انتهای پیام/ف

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار