نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک گفت: افزایش وحدت و همدلی را مهمترین اصل در سایه مبارزه با استکبار جهانی عنوان کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباسعلی پوربافرانی افزایش وحدت و همدلی را مهمترین اصل در سایه مبارزه با استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: عملیات موشکی «لیله القدر» سپاه سیلی محکمی بر صورت استکبار بود.

نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک ، نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ، از حضور مردم در روز جهانی قدس تشکر کرد و گفت: روز جهانی قدس طبق بیانات امام خمینی (ره) روز نجات و احیای اسلام است.

 وی افزود: روز قدس روز مبارزه با استکبار و ظالمانی است که به دروغ آمدند، غصب و اشغالی را ایجاد کردند، این روز روز مبارزه با استکبار است.

 پوربافرانی بیان داشت: ملت ایران باز هم شاهد حضور پر شور مردم در صحنه بودند و شلیک موشک های سپاه پاسداران به قلب دشمن از مصادیقی است که در روز جهانی قدس به اسرائیل غاصب بفهمانیم، همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند اسرائیل 25 سال دیگر وجود نخواهد داشت به زودی شاهد محو این رژیم ظالم باشیم.

 وی یکی از نشانه های استکبار ستیزی موفقیت آمیز که باعث افتخار و غرور ملت ایران شد را شلیک موشک ها از طریق یگان موشکی سپاه پاسداران دانست.

 نماینده نایین و خوروبیابانک با بیان فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: عملیات موشکی «لیله القدر» سپاه سیلی محکمی بر صورت استکبار بود.

 وی اضافه کرد: مسئولین و مردم ایران با ترقه بازی ها، عزمشان راسخ تر و در اراده شان هیچ تزلزلی ایجاد نمی شود.

 پوربافرانی افزایش وحدت و همدلی را مهمترین اصل در سایه مبارزه با استکبار جهانی عنوان کرد.

 وی در پایان ضمن تشکر از حضور مردم در مراسم روز قدس، از یگان موشکی قدردانی و یاد شهید تهرانی مقدم را گرامی داشت.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.