تبریز؛

امنیت ملی ، خط قرمز ایران+تصاویر

امام جمعه تبریز گفت : امنیت کشورمان خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است و فرزندان غیور این مرز و بوم آماده مقابله با دشمنان در هر نقطه ای هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت‌ الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌ هاشم امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر افزود : ایران برای حفظ امنیت خود هیچ خط قرمزی نمی‌شناسد و در هر منطقه و هر جا این امنیت به خطر بیفتد با دشمنان به شدت و قدرت مقابله می کند.

امنیت ملی ، خط قرمز ایران+تصاویر


وی با بیان اینکه حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر گروه تروریستی داعش در سوریه پاسخ محکمی به حوادث تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل (ره) بود، گفت: این موشک ها افزون بر دستاوردهای نظامی و امنیتی و به درک واصل کردن تعدادی از افراد داعش پیام محکمی برای تروریست ها و حامیانشان در منطقه و فرا منطقه داشت و آن پیام این بود که ایران امنیت خود را با هیچ چیز معامله نخواهد کرد.

 


امنیت ملی ، خط قرمز ایران+تصاویر

خطیب نماز عید سعید فطر تبریز افزود : ما به دشمنانمان موشک زده ایم تا اخطار دهیم در کشور ما دیگر هوس ترقه بازی نکنند.

 

امنیت ملی ، خط قرمز ایران+تصاویر
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه امریکایی های به جای اینکه به تعهد های خود در برجام عمل کنند و تحریم های قبلی را لغو کنند تصویب تحریم های جدید را علیه ایران در مجلس سنا تصویب کرده اند خاطرنشان کرد : از سال های گذشته مقام معظم رهبری تاکید کرده اند که امریکا قابل اعتماد نیست و نباید به این دشمن از در رانده شده اجازه ورود از پنجره را داد .

امنیت ملی ، خط قرمز ایران+تصاویر
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به اینکه امروز عمق شناخت رهبر معظم انقلاب از شیطان بزرگ نمایان شده است یادآور شد:این رفتار امریکا ما را در پیاده سازی راهبردهای نظام مقاومتی مصمم تر می کند و باید با سرمایه گذاری و استفاده از مولفه های درون زای قدرت داخلی کشورمان را از آسیب ها حفظ کنیم.

امنیت ملی ، خط قرمز ایران+تصاویر
نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر میهن اسلامی صبح امروز در مناطق مختلف آذربایجان شرقی با حضور گسترده مردم دیندار و انقلابی این استان اقامه شد.
مردم مومن آذربایجان شرقی بعد یک ماه روزه داری و شستن روح و جان در چشمه زلال رمضان ، امروز نماز عید سعید فطر را با شکوه هر چه تمام تر در مصلاها و مساجد اقامه کردند.

امنیت ملی ، خط قرمز ایران+تصاویر
این مراسم باشکوه در تبریز هم به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در مصلای اعظم امام خمینی و خیابانهای اطراف این شهر برگزار شد. 

 

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار