اختلاف دوناروما دروازه بان جوان تیم ملی ایتالیا و باشگاه میلان همچنان ادامه دارد و مشخص نیست که چه سرنوشتی در انتظار این بازیکن جوان است.

داستان نا تمام دوناروما و میلانبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،شاید یکی از بزرگرتین حواشی بازار نقل و انتقالات در ایتالیا و اروپا ، ماجرای دوناروما و باشگاه میلان باشد. دروازه بان جوان باشگاه میلان که بسیاری وی را جانشین بوفون در آینده می دانند در ابتدای فصل نقل و انتقالات اروپایی عنوان کرد که نتوانسته با مسئولان میلان به توافق برسد و قصد دارد از این تیم جدا شود. همین خبر کافی بود تا موجی در میان هواداران میلان بر علیه وی راه بیافتد و مسائل مختلفی مطرح شود. اما این پایان ماجرا نبود.

تیم ملی جوانان ایتالیا که این روز هادر گیر بازی های قهرمانی اروپاست در بازی مقابل دانمارک شاهد اتفاق جالبی بود. دوناروما که پیش از این عنوان کرده بود علاقه داردبه تیمی برود که پول بیشتری به وی می دهد با عکس العمل عجیب هواداران ایتالیایی حاضر در ورزشگاه رو به روشد. عده ای از هواداران ایتالیا در این بازی اقدام به پرتاب اسکناس های تقلبی به درون دروازه این بازیکن کردند تا اعتراض خود را نسبت به حرف دوناروما نشان دهند.

پیشنهاد های تیم های دیگر 

پس از آن که دو ناروما اعلام کرد که دیگر قصد ندارد در میلان بماند بسیاری از باشگاه ها از جمله یوونتوس و رئال مادرید پیش قدم شدند تا این بازیکن را جذب کنند با این حال هنوز هیچ مذاکره رسمی صورت نگرفته و مشخص نیست که این بازیکن جوان قصد دارد که چه کاری را انجام بدهد. با این حال این دروازه بان ایتالیایی امروز با انتشار پستی از علاقه خود برای بازگشت به میلان گفت . البته بلافاصله پس از انتشار این پست اقدام به حذف آن کرد و اعلام کرد که صفحه مجازی وی هک شده است. حال این مسئله باعث شده تا آینده ی این بازیکن پیچیده تر از گذشته شود . به همین دلیل وکیل این بازیکن پس از این اتفاق ها اعلام کرد که مذاکره با میلان و صحبت درباره آینده این دروازه بان جوان را به بعد از مسابقات قهرمانی جوانان اروپا موکول می کند. 

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار