امام جمعه عسلویه:

مسیر و دیدگاهی غیر از راه رهبری برای ما پذیرفتنی نیست

امام جمعه عسلویه گفت: مسیر و دیدگاهی غیر از راه رهبری برای ما پذیرفتنی نیست و در همه امورات دینی، سیاسی، اجتماعی و ... فصل‌الخطاب دیدگاه‌های مقام معظم رهبری است،

مسیر و دیدگاهی غیر از راه رهبری برای ما پذیرفتنی نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد صبح دوشنبه در نماز عید فطر در عسلویه با تبریک عید سعید فطر، با برشمردن عواملی که سبب نرم شدن دل می‌شود اظهار داشت: یاد خدا، یاد مرگ و تلاوت قرآن سه چیزی که باعث نرم شدن دل‌ها و توجه به خدا است.

وی افزود: باید به یاد امام زمان (عج) باشیم و حضرت هیچ لحظه‌ای از ذهن ما خارج نشود و هرگاه فرصت، حضور قلبی یا امکان دعا فراهم شد برای سلامتی و فرجش دعا کنیم که یادش گره‌گشا است.

هاشمی‌نژاد با ذکر سخنی از مقام معظم رهبری اضافه کرد: ایشان فرمودند راه موفقیت این کشور عبارت است از راه اسلام و پایبندی به راه و ارزش‌های اسلامی و پایبندی به آنچه امام ره برای ما به یادگار گذاشته است.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: در همه امورات دینی، سیاسی، اجتماعی و .... فصل‌الخطاب دیدگاه‌های مقام معظم رهبری است، حتی مراجع تقلید هم تاکید دارند از اوامر ولی فقیه اطاعت می‌کنند.

وی با بیان اینکه راه و دیدگاهی غیر از راه رهبری برای ما پذیرفتنی نیست، تصریح کرد: هر بحثی در مملکت مطرح می‌شود با محوریت ولی فقیه است؛ برخی به‌گونه‌ای حرف می‌زنند که هدفشان نشانه گرفتن راه رهبری است.

هاشمی نژاد بر پرداخت به موقع زکات فطریه بر اساس آنچه تعیین شده است تاکید کرد و گفت: شرط قبولی روزه پرداخت زکات فطریه است. کمیته امداد امام مناسب‌ترین مکان برای پرداخت فطریه است.

هاشمی نژاد از حضور حماسی مردم شهرستان در راهپیمایی روز قدس هم چنین حضور در نماز عید تشکر و قدردانی کرد.

 

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.