امام جمعه عسلویه؛

فرصت نوروز برای تقویت سنته‌های حسنه اسلامی استفاده شود

مام جمعه موقت عسلویه گفت: سعی کنیم در ایام عید شادی سالم داشته باشیم، صله رحم به جا آوریم.

فرصت نوروز برای تقویت سنته‌های حسنه اسلامی استفاده شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امام جمعه موقت عسلویه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) پایان دوران خرافات و ظلم و ستم بر زنان و معرفی جایگاه زن در نظام آفرینش بود.

حجت‌الاسلام سید عبدالحسین حسینی با بیان اینکه زن به واسطه ولادت فاطمه زهرا(س) شخصیت پیدا کرد، افزود: حلقه اتصال میان نبوت و امامت فاطمه زهرا(س) است.

خطیب نماز جمعه عسلویه، با تبریک عید نوروز بر توجه به مستمندان و نیازمندان در این ایام تاکید کرد و گفت: رسیدگی به نیازمندان، رفع مشکلات آنها در حد توان و حضور در آسایشگاه‌های سالمندان و معلولان از جمله کارهایی که می‌توان در این ایام بیشتر به آنها پرداخت.

امام جمعه موقت عسلویه با تاکید بر توجه به آداب و رسوم اسلامی و مذهبی در ایام نوروز تصریح کرد: از آداب روز عید نوروز روزه گرفتن است، از فرصت نوروز برای عبادت کردن و دعا کردن استفاده کنیم و عید ما باید با ذکر خدا همراه باشد.

حسینی با تسلیت سالروز درگذشت حجت‌الاسلام سید احمد خمینی(ره) یادگار حضرت امام راحل  بیان کرد: مطیع و همراه حضرت امام راحل و پشتیبان مقام معظم رهبری بودن از ویژگی‌های مرحوم حجت‌الاسلام احمد خمینی است.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.