نماینده ولی فقیه در استان گفت : مسئولان به جای پرداختن به حاشیه در پی حل مشکلات معیشتی مردم باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با بیان اینکه جوانان ما بیکار هستند و امنیت شغلی ندارند، افزود: امیدواریم دولتمردان ما تمام همت خود را برای حل گرفتاری‌های مردم به کار بیندازند و به دو از حاشیه‌ها وظیفه خود را انجام دهند.

 

وی با اشاره به وحدت مردم گفت: باید تلاش کرد تا این وحدت، انسجام و همدلی هر روز ارتقا یابد.

امام جمعه قزوین با اشاره به فضائل و برکات عید فطر گفت: سال گذشته در حالی عید فطر را گذراندیم که مردم یمن بیشتر تحت فشار جنگ قرار داشتند و امروز شاهدیم که مردم مظلوم این کشور فشار‌های کمتری را تحمل می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: همچنین سال گذشته بخش عمده‌ای از کشور عراق تحت سلطه داعشی‌ها بود، اما امسال بیشتر این کشور آزاد شده و می‌رود که ان شاء‌الله آزادی کامل در این کشور حاکم شود.

وی گفت:: بسیاری از شهر‌های سوریه در سال گذشته تحت سلطه و اشغال داعشی‌ها و گروه‌های تروریستی و تکفیری قرار داشت، اما امروز با پیروزی‌های گسترده محور مقاومت شاهد هستیم که بخش زیادی از این کشور آزاد شده است و می‌رود که آزادی کامل بدست آید.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: سال گذشته رژیم صهیونیستی بیشتر به موقعیت خود امیدوار بود، اما مشاهده می‌کنیم که یأس و نا امیدی بر این رژیم غاصب و منحوس سایه افکنده است و این‌ها همه لطف و عنایت خداوند است.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین گفت: از زمانی که رهبری فرمودند: رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، یک سال گذشته است و ان شاءالله در کمتر از این مدت شاهد ریشه کن شدن این رژیم و برقراری صلح و امنیت بیشتر در منطقه و جهان باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی به اقتدار موشکی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت:: اگر تاکنون دشمنان و سایر کشور‌ها می‌شنیدند که ما چنین قدرتی داریم، در حمله موشکی سپاه به داعش به خوبی این معنا را درک کردند.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: زمانی حداقل‌های نظامی را در اختیار داشتیم، اما امروز برد موشکی ما تا صد‌ها کیلومتر دور از مرز‌های کشور با دقت بالا به صورت نقطه زنی دشمن را مورد هدف قرار می‌دهد.

امام جمعه قزوین یادآور شد: از زمانی که موشک‌ها شلیک شد، شرایط در رژیم صهیونیستی تغییر یافته است و این‌ها الطالف الهی است که امنیت ما را در بالاترین سطح قرار داد.

وی در ادامه با اشاره به بد عهدی‌های دشمنان افزود: آن‌هایی که ساده لوحانه قبول کرده بودند که امریکایی‌ها تحریم‌ها را بر می‌دارند، به خوبی برایشان آشکار شده است که امریکایی‌ها بدعهد هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی بیان کرد: امریکایی‌ها به شدت و کثرت تحریم‌ها افزوده‌اند و این اتفاق به همه ثابت کرد که با گرگ نمی‌توان معامله کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین افزود: باید در مقابل آن‌ها قوی باشیم، زیرا آن‌ها تنها زبان موشک را می‌فهمند و باید با ادبیات خودشان با آن‌ها سخن بگوییم.

وی اضافه کرد: خداوند مسلم و مقرر کرده است که این زمین به بندگان شایسته تعلق دارد و از خداوند می‌خواهیم بر شایستگی ما بیفزاید و ان شاء‌الله وعده الهی عملی می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار