ثبت نام کلاس های اوقات فراغت اداره ارشاد اسلامی لاهیجان تا 10 تیر ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان با اعلام این خبر گفت: این اداره با بهره مندی از توانمندی های هنرمندان خلاق در انجمن های فعال و با همکاری آموزشگاه های آزاد هنری و موسسات، کلاس های اوقات فراغت خود را به شکل تخصصی برگزار می کند.

نادری افزود: در طرح اوقات فراغت کلاس های نویسندگی خلاق، سبک شناسی، شاهنامه خوانی، کارگاه ساخت عروسک های نمایشی، نقاشی، طراحی، موسیقی، خوشنویسی، گرافیک رایانه ای و همچنین کلاس های فیلمبرداری، عکاسی، بازیگری، داستان نویسی و قرآن ثبت نام می شود.

وی اظهار داشت: این اداره با همکاری آموزشگاه های آزاد هنری و انجمن های فعال تخفیف ١٥ تا ٢٠ درصدی را برای کلاس های تابستانی درنظر گرفته و علاقه مندان می توانند با بهره مندی از تخفیف یاد شده در کلاس های هنری ثبت نام نمایند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان تصریح کرد: این اداره برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، علاوه بر برپایی کلاس ها فعالیت های دیگری از جمله مسابقه نقاشی، تولید نمایش و فیلم، برپایی نمایشگاه از کارهای هنرجویان، جشن نقاشی و کتابخوانی را در برنامه های خود دارد.

 

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.