پشت پرده بازگشت پژمان منتظری به استقلال + عکس

پژمان منتظری مدافع ملی پوش کشورمان پس از مذاکرات نهایی با مسئولان استقلال تهران دوباره آبی پوش شد.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در روز های اخیر استقلال به دنبال جذب پژمان منتظری تمام تلاش خود را برای عقد قرارداد انجام داد و منتظری هم اگر چه در این مورد توافق کرد اما کش دار کردن بازگشت به استقلال فقط یک دلیل داشت.


منتظری دوست نداشت از تیم الاهلی جدا شود و پیشنهاد دیگری به این تیم داده بود و در صورتیکه آنها موافقت می کردند پژمان قطر را ترک نمی کرد.


پس از اینکه قطری ها در مورد قرار داد وی نظر نهایی خود را گفتند مدافع ملی پوش ایران و سابق استقلال تصمیم گرفت به عشق هواداران به استقلال بگردد!


این موضوع تعصب در فوتبال بد جور توی ذوق می زند و انگار هیچ پیشنهاد مالی انجام نشده است و اتفاقی نیفتاده فقط استقلال به صورت رایگان! و پژمان هم به عشق هواداران بازگشت شکوهمندانه ای داشته و اینجاست که پی میبریم پول در مقابل تعصب هیچ است...البته بعد از اینکه تو را نخواهند.

 البته عکس ذیل تایید می کند که سایت قطری هنوز از عقد قرارداد پژمان با استقلال بی اطلاع است اما همان تاکید را دارد که الاهلی وی را نمی خواهد و این همان دلیل بازگشت منتظری به استقلال به عشق هواداران است.

پشت پرده بازگشت پژمان منتظری به استقلال + عکس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۱۳:۱۷ ۰۴ تير ۱۳۹۶
.اين لحن نوشتار شبيه كري خواني هاي خياباني اصلا در شان شما و سايتتون نيست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۴ تير ۱۳۹۶
وقتی سروش رفیعی خودش میگه بخاطر مسائل مالی از پرسپولیس جداشده، باشگاه اصرارداره ک بخاطر دعوت شدن ب تیم ملی رفته،اما درمورد بازیکنان استقلال هرجور دوست داره تیتر میزنه و توهین میکنه ،منتظری هم مثل همه بازیکنای فوتبال حق داره در مورد آینده ش تصمیم بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۴ تير ۱۳۹۶
پژمان که بیاد کردیمتون تو قوطی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۴ تير ۱۳۹۶
ایمون زایدو بگیری
تو جوونیش تو کمتر از ده دیقه 3 تا خوردین الان که پیرشده و الاهلی هم نخواستش با حضور منشاو طارمی انشالله چند تا میل داره ؟؟؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخ
آخرین اخبار