اعضای تیم فوتبال تراکتورسازی برای انجام تست پزشکی هفته آینده عازم تهران می شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق برنامه ریزی صورت گرفته شاگردان گل محمدی روز 12 تیرماه در مرکز ایفمارک حضور می یابند تا تست های پزشکی قبل از مسابقات لیگ برتر انجام بدهند و میزان آمادگی خود را برای فصل هفدهم بسنجند.

به هر حال تراکتورسازان اواسط هفته آینده به تهران سفر می کنند تا با حضور در مرکز ایفمارک تست های پزشکی قبل از بازی های فصل هفدهم انجام بدهند. 

در حالی که گفته می شود تراکتورسازی اردوی آماده سازی خود را در کشور ترکیه برگزار می کند اما سرپرست تراکتورسازی نظر دیگری در باره این موضوع دارد. 

کاظم محمودی درباره وضعیت اردوی تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اردویی در داخل یا خارج از کشور برگزار می کنیم اما محل و زمان اردو هنوز مشخص نشده است. برپایی اردو در ترکیه یکی از گزینه های ما است اما حضور در ترکیه  به فراهم شدن  امکانات در این کشور بستگی دارد. 

وی درباره بازیهای تدارکاتی تراکتورسازی تصریح کرد: طبق برنامه امروز با تیم عقاب یک بازی تدارکاتی برگزار کردیم که بازیکنان در این بازی محک خوردند. همچنین قرار است دومین بازی تدارکاتی خود را با منتخب آکادمی باشگاه تراکتورسازی بازی کنیم تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار