توسعه ظرفیت دانشگاه دولتی تخصصی فناوری‌ های نوین آمل ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در نشست با مسئولان دانشگاه دولتی تخصصی فناوری‌های نوین آمل گفت: ۳ سال است که دانشگاه دولتی تخصصی فناوری‌ های نوین شهرستان آمل فعال شد.

وی افزود: آغاز فعالیت دانشکده در این مکان با اقدام مجمع خیران شهرستان آمل آغاز شد و وقف خانواده تفضلی نیز سبب شد تا روزنه‌ای ایجاد شود.

یوسفیان ملا بر ضرورت توسعه ظرفیت دانشگاه دولتی تخصصی فناوری‌های نوین آمل تاکید کرد و گفت: نیاز است ادغام دانشگاه دولتی تخصصی فناوری‌های نوین آمل و دانشکده علامه حسن زاده آملی را داشته باشیم که به همین منظور جلسه‌ای با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در تهران برگزار می‌کنیم.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی افزود: ۵۲ هکتار زمین و مازاد آن در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی قرار دارد که می‌توانیم با حضور دانشگاه دولتی تخصصی فناوری‌های نوین آمل در آن منطقه شهرک دانشگاهی داشته باشیم.

یوسفیان ملا گفت: به دلیل کمبود زمین مناسب در آمل، نیاز است امکانات تقسیم شود و در این زمینه رایزنی‌هایی در حال انجام است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار