پرسپولیس و استقلال به دلیل داشتن هواداران میلیونی در ایران و حتی آسیا و جهان، از اهمیت ویژه ای برای وزارت ورزش و جوانان برخوردارند.

بن بستی که به خیابان سئول ختم می شودبه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  بحث تغییرات در هیئت مدیره 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار بود با نظر وزیر ورزش و جوانان تا آخر خرداد ماه سال جاری مشخص شود و البته خرداد به پایان رسید و این اتفاق هنوز نیفتاده است.

طبق اطلاع ما از برخی منابع آگاه قرار است تا یکی دو هفته دیگر مجمع عمومی 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال با حضور وزیر ورزش و جوانان به عنوان رئیس مجمع و اعضای آن برگزار شود و با این تفاسیر احتمال اینکه نفرات جدید اعضای هیئت مدیره در هفته جاری انتخاب شوند زیاد است.

البته پیش از این نام افرادی همچون رحیم زارع، علی انصاری، حسین قریب و آصفی و حتی دیگر افراد برای حضور در هیئت مدیره آبی های پایتخت به گوش می رسید که به نظر این افراد از حضور در این هیئت منصرف شدند.

وزارت ورزش و جوانان به همین دلیل  برای انتخاب افراد جدید به بن بست خورده وشاید با تشکیل مجمع در نظر دارد گزینه های جدیدی را جایگزین کند. فصل نقل و انتقالات بدون حضور پر رنگ هیئت مدیره باعث شد برخی خرید ها در 2 تیم پرطرفدار پایتخت به دلیل قیمت بالا با انتقادات زیادی همراه باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار