رئیس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران گفت: نشست هم اندیشی اعضای هیئت شنا، شیرجه و واترپلو نفت و گاز گچساران با مسئولان این باشگاه برگزار شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ در این نشست اعضای هیئت شنا، شیرجه و واترپلو و برخی از مربیان این رشته با تاکید بر توجه بیشتر مسئولان به رشته شنا که مقدمه رشته واترپلو است از کاهش تعداد علاقمندان به این رشته بدلیل محدویت استخر در شهرستان خبر دادند.

اعضای هیئت شنا، شیرجه واترپلو نفت و گاز گچساران اظهار امیدواری کردند با توجه به افزایش استخرها در شهرستان گچساران مجددا شاهد توسعه رشته شنا به صورت حرفه ای باشیم.

رئیس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران در این نشست گفت: رشته شنا و واترپلو از قدمت بالایی در این شهر برخوردار هستند و بی توجهی به این مسئله این باشگاه را از داشتن یکی از پرافتخارترین رشته های سال های گذشته گچساران دور می کند.

ابوالحسن غلامی برگزاری جشنواره استعدادیابی در 50 سالگی باشگاه نفت و گاز گچساران را فرصتی مناسب برای استفاده از توان پیشکسوتان و اهالی قدیمی این هیئت قدیمی دانست و افزود: بی شک بدون مشارکت و همکاری اهالی شنای نفت و گاز گچساران باشگاه نمی تواند به اهداف اصلی خود که احیای مجدد شناگران نامی در این شهر بوده است برسد.

وی در پایان از همه اعضای هیئت شنا نفت و گاز گچساران خواست برای پیشرفت رشته شنا و معرفی استعدادهای این رشته بو حضور در تیم واترپلو و همچنین تشکیل تیم های شنا در رده های نونهالان تا بزرگسالان این باشگاه را همراهی کنند.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.