رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران گفت : نام‌نویسی از متقاضیان شرکت در جشنواره استعدادیابی باشگاه نفت و گاز این شهرستان آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ محمد حبیبی نژادافزود: ورزشکاران علاقه‌مند به شرکت در جشنواره استعدادیابی در صورتی که از فرزندان کارکنان صنعت نفت هستند به واحد ثبت نام امور ورزش نفت و ورزشکاران غیر شرکتی نیز پس از دریافت کارت بیمه ورزشی به هیات های ورزشی شهرستان گچساران مراجعه کنند.

وی گفت: این جشنواره با هدف شناسایی استعدادهای ورزشی در رده‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان در سطح شهرستان گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت تیم‌های نفت و گاز گچساران حاضر در لیگ‌های کشوری اجرا می‌شود.

حبیبی نژاد تصریح کرد: جشنواره استعدادیابی ورزشی در پنجاهمین سالگرد تأسیس باشگاه نفت و گاز گچساران در رشته‌های فوتبال، هندبال، تنیس روی میز، شنا و واترپلو، هاکی، والیبال و بسکتبال در همه مجموعه‌های ورزشی این باشگاه تا پایان تابستان پیگیری خواهد شد.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران افزود: هدف ما شناسایی استعدادهای شهرستان برای ایجاد تیم‌های سایه در رده‌های پایه است که در سال‌های آینده به تیم بزرگ‌سالان وارد شوند.

وی با بیان اینکه منتخبان این جشنواره استعدادیابی در قالب تیم‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان و امید جذب باشگاه خواهند شد، افزود: این ورزشکاران در رشته‌های مختلف زیر نظر مربیان مجرب نفت و گاز گچساران جهت معرفی به تیم‌های باشگاهی تمرین می‌کنند.

باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران 20 تیم در لیگ های مختلف کشور دارد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.