استاندار حفظ جان ، امنیت و آرامش مردم و گردشگران را مهمترین دغدغه تابستانی مسوولان ساماندهی سواحل و طرح های سالمسازی دریا دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛محمدعلی نجفی در نشست 2 ساعته اعضای ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های گیلان با تاکید بر تعامل بیش از پیش ادارات و دستگاه های اجرایی با نیروهای امنیتی و انتظامی برای حفظ آرامش و امنیت در سواحل ،اعلام کرد : این تعامل برای دستیابی به موفقیت بیشتر در کاهش آمار جان باختگان در دریا و توسعه بهینه طرح های سالمسازی لازم و ضروری است.


وی ساماندهی فعالیت های سازمان ها و دستگاه های مختلف اجرایی برای جلوگیری از موازی کاری را نیز ضروری دانست و افزود : با تفکیک مسوولیت ها ، یکپارچه سازی وظایف ، دوری از کاغذبازی و موازی کاری دستگاه ها ، از تداخل وظایف و بی برنامگی جلوگیری خواهدشد.


استاندار در ادامه بااشاره به اینکه ساماندهی مسایل اخلاقی و فرهنگی سواحل هم از وظایف خطیر و مهم دستگاه های متولی است ، گفت : از ظرفیت مناسب رسانه ای استان به ویژه رادیو و تلویزیون میتوان برای ترویج فرهنگ والای اسلامی – ایرانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری ها و بداخلاقی های اجتماعی بهره برد.


در این نشست که دیشب در سالن نیروی انتظامی در رشت برگزار شد ، محمد احمدی پور ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار – سردار میرحیدری ، رییس پلیس گیلان – حجت الاسلام والمسلمین یاری ، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان – دادستان رشت و برخی فرمانداران هم در مورد مشکلات و اما و اگرهای ساماندهی سواحل و طرح های سالمسازی دریا سخنرانی کردند.

 

انتهای پیام/ق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.