مراسم روز جهانی قدس در اهواز با هوای بسیار گرم و سایر شهرستان های این استان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مستقر در مقابل مسجد آیت‌الله جزایری (محل آغاز راهپیمایی روز قدس در اهواز) مراسم روز جهانی قدس در اهواز، با قرائت قرآن و نواختن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران به‌طور زنده با حضو اقشار، گروه‌ها و آحاد مختلف مردم آغاز شد.

 

با وجود گرمای بی سابقه و بالای 50 درجه، مردم فهیم و روزه دار اهواز بر حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین به خیابان های آمدند تا  به جهانیان ثابت کنند در هر شرایطی از مظلومان دفاع می کنند و از اسکتبار بی زارند.

 

‌مردم اهواز هم‌صدا با ملت‌های مسلمان و آزاده سراسر جهان، امروز بار دیگر فریاد دفاع از آرمان‌های مردم بی‌گناه و مظلوم فلسطین را سر می‌دهند و با اعلام انزجار از صهیونیسم جهانی و حامیان آن‌ها، این جنایتکاران علیه انسانیت را رسوا خواهند کرد.

 

مسجد آیت‌الله جزایری از ساعت‌ها قبل از شروع مراسم شاهد ازدحام و حضور پرشور مردم اهواز بوده و از لحظاتی پیش حرکت خیل عظیم مردم به سمت مصلی مهدیه امام خمینی(ره) آغاز شده است. راهپیمایان اهوازی پلاکاردهایی با شعار "فلسطین آزاد خواهد شد"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر انگلیس" در دست گرفته‌اند.

 

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.