حمایت جهان اسلام از آزادی قدس شریف، عالم گیر شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بهروز امیدی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در پیامی بر حضور گسترده فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد.

متن پیام به شرح زیر می‌باشد:

اینک که درایت و آینده نگری امام راحل (ره) در نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس برای اعلام حمایت جهان اسلام از آزادی قدس شریف، عالم گیر شده است، فرهنگیان، دانش آموزان و مجموعه آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری همانند گذشته ضمن اعلام انزجار از سیاست‌های غاصبانه، تجاوز گرانه و تروریستی رژیم اشغالگر صهیونیستی، آمادگی خود را برای حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز قدس اعلام می‌نمایند.

لذا از همه اقشار و آحاد مردم استان چهارمحال و بختیاری به ویژه فرهنگیان ارجمند، اولیای محترم و دانش آموزان عزیز دعوت می‌نمایم تا بار دیگر با تأسی از آموزه‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، در راهپیمایی روز قدس حضور یابند و سرافرازی، استقلال و شکوه امت اسلام را به رخ جهانیان بکشند.

گفتنی است: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور، از ساعت ۱۱ صبح امروز جمعه ۲ تیرماه ۹۶ برابر با ۲۸ رمضان المبارک ۱۴۳۸ هجری قمری در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار