برخی از بازیکنانی که قرار است آینده بسکتبال ایران را بسازند در حال آسیب دیدن و فرو ریختن هستند.

ویرایش/// ستاره های آینده بسکتبال چگونه فرو می ریزندبه گزارش  خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اسامی دومین اردوی تیم ملی «ب» بسکتبال اعلام شد اما لیست دومین اردو نسبت به اسامی لیست نخست به کل عوض شده است و بازیکنانی که در اردوی نخست حضور داشتند در اردوی دوم خط خوردند.

برخی از بازیکنانی که در لیگ امسال عملکرد مناسبی در بازی ها داشتند و بهترین بازیکن در زمین معرفی می شدند،در حال حاضر در دومین اردوی تیم ملی «ب» حضور ندارند.

ایجاد جوانگرایی در تیم ملی بسکتبال

عباس آقاکوچکی سرمربی تیم ملی «ب» بسکتبال، هدف از برگزاری 3 اردو تیم را، شناخت بازیکنان دانست و معتقد است که بازیکنان را از نظرفنی و تاکتیکی مورد بررسی قرار می دهد وهمچنین جوانگرایی را هم در کنار این دو اصل قرار می دهد.اما سوالی در این رابطه به وجود می آید، چگونه جوانگرایی در تیم ها رخ می هد؟حضور بازیکنانی با سن 26 و 27 سال در این اردو به چه منظور است؟

نکته دیگر هم این است بعضی از بازیکنان که به این اردو دعوت شدند سنشان بالای 30 سال است اما از این اردو انصراف دادند و شرکت نکردند.اگر قرار است جوانگرایی رخ بدهد چرا به اردو تیم ملی دعوت می شوند؟

بازیکنان مصدوم در اردوی تیم ملی «ب»

نخستین اردوی تیم ملی «ب» 4 جلسه بود که برخی از بازیکنان به علت مصدومیت تیم را ترک کردند و نتوانستند به ادامه تمرینات بپردازند اما همین بازیکنان دوباره به اردوی دوم دعوت شدند.

حضور بازیکنان لیگ دست یک در اردوی تیم ملی «ب»

برخی از بازیکنانی که در لیگ برتر آمار فوق العاده و  چشم گیری داشتند اکنون در دومین اردوی تیم ملی حضور ندارند و بازیکنان لیگ دسته یک  جایگزین  آنها شدند.

شاید این موضوع سبب بی انگیزه شدن بازیکنانی شود که قرار است آینده بسکتبال را بسازند و استعدادهای آنها سرکوب شود و باید برنامه ریزی دقیقی در ارتباط با این موضوع صورت گیرد. ستاره هایی که در حال حاضر در تیم «الف» حضور دارند روزی در تیم «ب » افتخارآفرینی می کردند و اکنون به بهترین بازیکن تبدیل شدند.

گفتنی است تیم ملی «ب» بسکتبال قرار است در رقابت های ویلیام جونز که در اواخر تیرماه برگزار می شود، شرکت کند.

 

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار