علت نا امیدی بسکتبالیست های تیم ملی چیست؟

بازیکنان تیم ملی «ب» انگیزه لازم را برای حضور در اردوی این تیم ندارند و این موضوع چالش جدیدی را در ورزش بسکتبال بوجود آورده است.

علت نا امیدی بسکتبالیست های تیم ملی ب چیست؟ +مصاحبهبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی بسکتبال  از سال 2010 به دو تیم «الف» و «ب» تقسیم شده است. خیلی از ستاره هایی که در حال حاضر در تیم الف هستند  روزی در تیم ب حضور داشتند و اکنون به بهترین  آسمان خراش  تبدیل شدند.به طور حتم هدف از تشکیل دو تیم ملی این است که بازیکنان در تیم ب آبدیده شوند و تجربه کسب کنند و با آمادگی کامل وارد تیم ملی الف شوند.

البته خیلی از تیم های مطرح دنیا هم به همین روش پیش می روند و متشکل از دو تیم ملی هستند اما متاسفانه برخی از بازیکنان تیم ملی ب،صبر و حوصله ندارند تا در تیم رشد کنند و به محض اینکه به اردوی تیم ملی ب دعوت می شوند انصراف می دهند.

 دومین اردوی تیم ملی ب بسکتبال از روز شنبه سوم خرداد ماه به مدت یک هفته پیگیری خواهد شد و این در حالیست است که برخی از بازیکنان از نخستین اردو انصراف دادند و کادرفنی مجبور شد برخی از بازیکنان را جایگزین کنند.

عباس آقاکوچکی سرمربی تیم ملی ب بسکتبال در خصوص وضعیت تیم به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: نخستین اردوی تیم ملی ب بسکتبال را تشکیل دادیم که هدف از این اردو شناسایی بازیکنان از نظر مسائل فنی و تاکتیکی بود بنابراین برخی از بازیکنان از نخستین اردو حذف شدند.

وی ادامه داد: دومین اردو هم از 3 تیر ماه آغاز خواهد شد که در این اردو هم به طور حتم مسائل تاکتیکی و فنی را در نظر می گیریم و در سومین اردو که متصل به رقابت های ویلیام جونز است بازیکنان اصلی مشخص می شوند.

آقاکوچکی افزود: هدف اصلی از تشکیل تیم ملی ب این است که تیم الف تغذیه شود وانگیزه بازیکنان در تیم ها حفظ شود.از تیم ملی جوانان هم که قرار است به رقابت های جام جهانی مصر اعزام شود 10 بازیکن را انتخاب کردم که به طور حتم در آینده از اینها استفاده خواهیم کرد.

 گفتنی است رقابت های ویلیام جونز از 21  تا 31 تیرماه پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار