فرماندار مهاباد:مردم منطقه با حضور گسترده در راهپیمایی روزجهانی قدس ،پاسخ محکمی به گروههای تکفیری واقدامات تروریستی آنها خواهند داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در گفتگویی با باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد گفت: شکوه این حضور،هراس صهیونیست هاوتروریست ها را بیشتر گذشته خواهد کرد.

معاون استاندار آذربایجان غربی  با بیان اینکه مخالفت با خشونت،اشغالگری صهیونیستهاواقدامات کورکورانه وتروریستی تکفیری ها وخشونت ورزان ماهیت انقلابی مردم ایران ونظام جمهوری اسلامی است افزود : روح اسلام روح رافت ومهربانی ودفاع از مظلوم است به همین دلیل فردا مردم ایران به ویژه مردم این منطقه از میهن اسلامی یکصدا وکوبنده مظلومیت فلسطین را به جهانیان  یادآوری می کنند.

شجاعی  با اشاره به حمله تلافی جویانه سپاه  به تروریستها در دفاع ار میهن  اضافه کرد:در حفاظت از امنیت کشور با کسی تعارف نداریم و هر جا لازم باشد مقتدرانه عمل می کنیم.

وی گفت:یکی از جاهایی که استوار همواره در آن حاضر شده وخواهیم شد روزجهانی قدس است ودر این روز به دشمنان قسم خورده یاداور می شویم که همواره ما محکم و استوار هستیم .

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.