با اکثریت رای اعضای ستاد مدیریت بحران استان سمنان ، روز پنجشنبه طی سه ماه‌ تابستان سال جاری در استان سمنان تعطیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در جلسه ستاد مدیریت بحران استان سمنان ، تعطیلی پنج شنبه ها در اداره ها ، با اکثریت آرا تصویب و ساعت کاری در سایر روزهای هفته از هفت تا 15:45 اعلام شد.

 

محمدرضا خباز استاندار سمنان در این جلسه گفت : پیشنهاد تعطیلی پنج شنبه بمنظور رفع نگرانی ها از ارائه خدمات آب ، برق و گاز ارائه و تصویب شد.

 

وی تاکید کرد : تعطیلی پنج شنبه ها خلل در خدمات رسانی به مردم ارائه نمی کند چون ساعت اداری در سایر روزهای هفته افزایش می یابد.

 

به گفته خباز ، صرفه جویی از محل تعطیلی پنج شنبه ها و ذخیره سازی مخازن آب در دو روز پایانی هفته سبب می شود نگرانی مردم از قطع احتمالی آب وبرق رفع شود.

 

بر اساس گزارش مدیر عامل شرکت توزیع برق استان سمنان که در این جلسه ارائه شد ، تعطیلی پنج شنبه صرفه جویی سه و نیم میلیارد تومانی هزینه برق را در پی دارد.

 

بر اساس قانون ، اختیار تعیین تعطیلی پنج شنبه ها در هر استان به عهده استاندار و مدیران محلی است که با تصویب آن در شورای مدیریت بحران لازم الاجرا خواهد بود.

 

استاندار سمنان تاکید کرد : استانداری بر روند فعالیت کاری ادارات و لزوم خاموش سازی سیستم های برودتی در بعد از ظهر چهارشنبه نظارت خواهد کرد.

 

اجرای طرح تعطیلی پنج شنبه ها از روز چهارشنبه هفته آینده اجرایی خواهد شد.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.