دانش‌آموزان سال اولی در همه دوره های تحصیلی در روز ثبت‌نام با والدین باید برای ثبت نام در مدارس حضور یابند.

الزام حضور والدین با دانش آموز سال اولی برای ثبت نام

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قربانعلی اصغری مدیر آموزش و پرورش بهشهر در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان، گفت:ثبت‌نام دانش‌آموزان ابتدایی،اوایل خرداد آغاز شد و دانش‌آموزان علاوه بر ثبت نام در نزدیکترین مدرسه محل زندگی خود، برای انجام سنجش سلامت  می‌توانند به مدرسه شهید عسگری مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه حضور ولی دانش‌آموز در روز ثبت‌نام الزامی است، افزود: تمامی دانش‌آموزان سال اولی در هر مقطع تحصیلی در روز ثبت‌نام باید با والدین خود حضور یابند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه بین انتظارات خانواده از دانش‌آموزان و مربیان اختلافاتی وجود دارد، یک دوره آموزشی یک‌روزه با ارائه کتاب آموزشی برای والدین دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.
مدیر آموزش و پرورش بهشهر به نحوه ثبت‌نام در مدارس خاص اشاره کرد و افزود: در مدارس سمپاد و نمونه دولتی ثبت نام دانش‌آموزان براساس برگزاری آزمون است و در مدارس شاهد و هیأت امنایی نیز به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
اصغری از افزایش ۱۰ درصدی شهریه مدارس هیأت امنایی و نمونه دولتی در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: نرخ شهریه مدارس هیأت امنایی از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال در ابتدایی به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و در دوره دوم متوسطه نیز در مدارس نمونه دولتی از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال به ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در سال تحصیلی جدید افزایش می‌یابد.
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.