نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: بخشی از علل نارضایتی ارباب رجوع ها به دادگستری ناشی از نداشتن اطلاعات حقوقی است.

نارضایتی برخی ارباب رجوع ها ناشی از نداشتن اطلاعات حقوقی است  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ آیت الله سید یحیی جعفری در دیدار با رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان کرمان افزود: مسئولان و مدیران قضایی جزء خدمتگزاران مومن، متعهد و باتقوا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: خدمات ارزشمندی که در دستگاه قضایی این استان با تلاش های شبانه روزی قضات و کارکنان انجام شده، قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان قضایی برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش کنند اظهار کرد: قضاوت کار بسیار دشوار و سنگینی است و هر کسی نیز زیر بار این مسئولیت سنگین نمی رود.


وی شخصیت شهید دکتر بهشتی را منحصر به فرد و ویژه دانست و افزود: اگر منافقان کوردل اقدام به شهادت آیت الله شهید بهشتی بنیان گذار قوه قضائیه در حکومت اسلامی نکرده بودند، امروز به طور قطع وی منشاء خدمات موثر و بیشتری در این حوزه می شد.


آیت الله جعفری بخشی از علل نارضایتی برخی از ارباب رجوع ها به دادگستری را ناشی از نداشتن اطلاعات حقوقی دانست و تاکید کرد: ارتقای آگاهی های حقوقی و قضایی مردم می تواند هم رضایتمندی عمومی را افزایش دهد و هم از مشکلات مردم بکاهد.


امام جمعه کرمان تاکید کرد: امیدواریم طی سال های آینده با تلاش مسئولان عالی قضایی و همکاری سایر قوا مشکلات دستگاه قضایی به حداقل ممکن برسد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار