معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از وقوع آتش‌سوزی در کارگاه تعمیر خودروهای سنگین در جاده قدیم نیشابور خبر داد.

آتش‌سوزی در تعمیرگاه خودروهای سنگینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،آتشپاد دوم مهدی رضایی گفت: حدود ساعت 8 صبح امروز وقوع آتش‌سوزی در یک کارگاه تعمیر خودروهای سنگین در جاده قدیم نیشابور – خیابان ابریشم به سامانه 125 اعلام شد.

 

وی با اشاره به اینکه داخل کارگاه تعمیر خودرو، مملو از مواد آتش‌زا و بنزین بود، افزود: در این کارگاه یک دستگاه لودر طعمه حریق شده و در حال سوختن بود. از این رو آتش‌نشانان علاوه بر مهار حریق شعله‌ها، از سرایت شعله‌های آتش به دیگر خودروهای موجود در تعمیرگاه جلوگیری کرده و موفق شدند در همان لحظات اولیه ، شعله‌های آتش را مهار کنند.

 

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ضمن بیان اینکه علت بروز این آتش سوزی در دست بررسی می باشد، گفت: بر اساس بررسی های اولیه احتمال می رود اتصالات برق خودرو موجب بروز این آتش سوزی شده باشد .

 

به گفته وی با گذشت دقایقی از زمان وقوع حادثه و پس از لکه‌گیری کامل محل آتش‌سوزی، محل حادثه ایمن‌سازی و به مالک تحویل داده شد.

 

انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.