کُری خوانی علی اکبری و حریف آمریکایی اش پیش از مسابقات ژاپن به فضای مجازی کشیده شد.

امیر علی اکبریبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر علی اکبری نایب قهرمان رشته هنرهای رزمی ترکیبی موسوم به MMA در سوم مرداد ماه جاری برای شرکت در مسابقات رایزین 2017 در مقابل تایلر کینگ از چهره های شاخص این ورزش رزمی از کشور آمریکا به یکدیگر مبارزه خواهند کرد.

با توجه به سابقه 12 برد این حریف آمریکایی در مسابقات، تایلر می تواند حریف قوی و جدی برای علی اکبری باشد هرچند این مبارز آمریکایی در آخرین مبارزه اش در با ضربات مشت شکست خورد و این نقطه ضعف مبارزه تایلر است.

مربیان علی اکبری نیز با آگاهی کامل از این موضوع تلاش دارند تا تحت نظر مربی بوکس ایران تمرینات علی اکبری مبارزه ایرانی را بیشتر بر روی نقطه ضعف حریفش متمرکز کنند.

علی اکبری و تایلر همیشه برای همدیگر حریف قوی بوده اند و در اصطلاح با یکدیگر کُری خوانی دارند، این کُری خوانی ها این بار به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به خود گرفته و به طوری که تایلر کینگ در صفحه اینتساگرامش با انتشار عکسی از خود و علی اکبری و همچنین گودزیلا خطاب کردن حریف ایرانی نوشته است: "گودزیلا هیچ کاری نمی‌تواند در مقابل من بکند. مبارزه یک‌طرفه خواهد بود و نمی‌گذارم علی اکبری نفس بکشد."

امیر علی اکبری نیز با انتشار همان عکس در صفحه اینستاگرام خود پاسخ تایلر را اینگونه داده است: "می‌دانم که آرزویت این است که من را ببینی اما آرزویت را به کابوس تبدیل خواهم کرد."

وی همچنین در پایان پیام خود گفته است: " 8 مرداد بازی با حريف آمريكايی و التماس دعا از همه شما عزيزان، يا حيدر".

این دوکری شدیدی نیز با یکدیگر دارند. تایلر در توییتر خود خطاب به علی‌اکبری نوشته "گودزیلا هیچ کاری نمی‌تواند در مقابل من بکند. مبارزه یک‌طرفه خواهد بود و نمی‌گذارم علی اکبری نفس بکشد."

لازم به ذکر است مبارزه علی اکبری و تایلر در کشور ژاپن برگزار خواهد شد.

جدال مجازی علی اکبری و کینگ دو قهرمان MMA

 

جدال مجازی علی اکبری و کینگ دو قهرمان MMA

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۲۳:۰۹ ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
شرف داری پسر
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۲۳:۰۹ ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
ای بابا هر روز یه خبر تازه
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
درود به شرف امیر علی اکبری ..بعد از شکست دادن تایلر جمله فراموش نشدنی را خوب گفت .هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکنید را واقعا خوب گفت
United States of America
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
سلام چه سایتیذبریم تا بازی ببر ایران را ببینیم
Netherlands
محمد
۱۳:۵۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
سلام هیچ سایتی یا شبکه ای نیست ک بتونیم آنلاین تماشا کنیم بازیو ؟
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۱:۴۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
لطفا ساعت مبارزه به وقت ایران رو اعلام کنید
آخرین اخبار