امیر علی اکبری ستاره MMA کشورمان تا ساعاتی دیگر باید در یکی از دیدار های حساسش رو در روی دوس سانتوس برزیلی قرار بگیرد.

مصاف علی اکبری و دوسانتوس در ژاپن/ میلیونر های ژاپنی تماشاگر مبارزه نماینده ایرانبه گزارشخبرنگار گروه ورزشی باشکاه خبرنگاران جوان، ، کیلومتر های دور تر از ایران تنها چند ساعت دیگر باید مبارز ایرانی MMA  بعنی امیر علی اکبری در یک مبارزه سخت رو در روی دوسانتوس برزیلی قرار بگیرد. 


 علی‌اکبری، نایب‌قهرمان MMA جهان ،  امروز در تک بازی خود  به مصاف جرونیمو دوس سانتوس برزیلی می رود و علی استکی هم به عنوان مربی کنار این ورزشکار ایرانی در این رقابت‌ها پابه پای او تلاش می‌کند تا قهرمان سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران بار دیگر بدرخشد و بتواند یک افتخار دیگر ورزشی کسب کند. 

دوس سانتوس حریف علی اکبری  یک فایتر 36 ساله است که تا کنون 56 مبارزه رسمی انجام داده و 39 پیروزی و 17 شکست در کارنامه او ثبت شده است. از سوی دیگر علی‌اکبری 6 مبارزه رسمی داشته و موفق به کسب 5 پیروزی شده است و نایب‌قهرمانی رقابت‌های جهانی MMA را یدک می‌کشد.

شاید به همین دلیل است که برای این مبارزه حساس هم اکنون هیچ بلیت دیگری وجود ندارد. با این که قیمت حداقلی تماشای این مسابقه نزدیک به 3 میلیون تومان آب می خورد ژاپنی ها هیچ صندلی ها را خالی نگذاشته اند. البته ناگفته نماند که بیشتر ببینده های این مسابقات را ژاپنی های میلیونر تشکیل می دهند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار