با دعوت فدراسيون جهانی تكواندو، يوسف كرمی برای حضور در دومين جلسه كميته ورزشكاران WTF امشب (چهارشنبه) راهی "موجو" می شود.

يوسف كرمی عازم كره‌جنوبی می شود به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسيون تكواندو، دومين جلسه كميته ورزشكاران WTF همزمان با بيست و سومين دورزه مسابقات قهرمانی جهان، روز چهارشنبه (7 تيرماه) در سالن «تكواندو وان» موجو برگزار مي‌شود كه یوسف کرمی کاپیتان اسبق تیم ملی تکواندو کشورمان با دعوت فدراسیون جهانی تکواندو به منظور حضور در اين جلسه، امشب (چهارشنبه) به كره‌جنوبی مي‌رود.

یوسف کرمی دارای مدرک تحصیلی دکتری جامعه شناسی ورزش و یکی از پر افتخار ترین تکواندو کاران قاره کهن آسیا می باشد که در کارنامه وی در مدت بیش از یک دهه حضور در تیم های ملی، مدال های رنگارنگ المپيك، قهرمانی جهان، جام جهانی، قهرمانی آسيا، بازی هاي آسيايی و تورنمنت بين‌المللی به چشم می خورد.

در اين جلسه دو نفر از اعضای کمیته ورزشکاران (يك مرد و يك زن) به عنوان رئيس جلسه انتخاب خواهند شد.

گفتنی است؛ نخستین جلسه کمیته ورزشکاران WTF آذرماه سال گذشته با حضور رئیس و دبیرکل فدراسیون جهانی تکواندو در "باكو" آذربايجان برگزار شد كه در این جلسه ورزشکاران درباره تقویم مسابقات، برگزاری مسابقات، قوانین و امنیت ورزشکاران به بحث و گفتگو پرداختند و نظرات و پیشهادات خود را برای ارتقا هریک از این حوزه‌ها اعلام کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار