دارنده مدال المپیک آتن گفت: قهرمانی در تورنمنت های مختلف برای تکواندو ایران افتخار بزرگی محسوب نمی شود.

یوسف کرمی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: قهرمانی در تورنمنت برای تکواندو افتخار بزرگی به حساب نمی آید و بسته به میزان آمادگی ملی پوشان باید عملکرد تیم را ارزیابی کرد. ملی پوشان کم تجربه ما در رقابت های یونان نتیجه خوبی گرفتند اما قهرمانان ما نتوانستند عملکرد قابل قبولی را ارائه کنند.

وی ادامه داد: کار در مسابقات کره جنوبی بسیار سخت است و اگر بتوانیم عنوان نائب قهرمانی را کسب کنیم کار بزرگی را انجام دادیم. تیم های حاضر در کره جنوبی قوی هستند و کار ملی پوشان ما برای کسب مدال مشکل است و نیاز به تمرین زیادی دارد.

کرمی در ادامه افزود: تیم ملی اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی می تواند در این رقابت ها با تلاش دست پر به کشور برگردد چرا که ملی پوشان خوبی داریم که از پتانسیل بالایی برخودار هستند.

وی درباره عملکرد فرهادیان به عنوان مدیر فنی تیم های ملی گفت: وی مسئولیت مدیریتی دارد و کمتر در بحث فنی دخالت می کند و انتخاب فرهادیان در این پست به طور حتم با بررسی فدراسیون بوده است و سعی می کنیم به تیم های ملی تکواندو کمک می کنیم.

کرمی درمورد اتفاقات و حواشی تکواندو بیان کرد: نباید به خاطر شخص تکواندو را نابود کنیم و همه باید به پیشرفت تکواندو و موفقیت تیم ملی کمک کنیم.در حال حاضر تیم های ملی ما پتانسیل خوبی دارند که اگر در آرامش تمرین کنند می توانیم به موفقیت در باکو و کره جنوبی امیدوار باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار