فرماندار شهرستان دهاقان گفت: میزان اعتبار سال 96 شهرستان دهاقان 82 میلیارد و 516 میلیون ریال بوده که 17 میلیارد و 669 میلیون ریال جمع الزامات و 64 میلیارد و 847 میلیون ریال سایر اعتبارات است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی‌اصغر قاسمیان  امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دهاقان که با حضور مسؤولان شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: میزان اعتبار سال 96 شهرستان دهاقان 82 میلیارد و 516 میلیون ریال بوده که 17 میلیارد و 669 میلیون ریال جمع الزامات و 64 میلیارد و 847 میلیون ریال سایر اعتبارات است.

وی به طور مجزا اعتبار هر یک از ارگان‌ها و دستگاه‌های شهرستان را اعلام کرد و افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان 120 میلیون ریال، پزشکی قانونی 150 میلیون ریال و 529 میلیون ریال به شورای عالی حوزه‌های علمیه شهرستان اختصاص داده شد.

فرماندار شهرستان دهاقان تصریح کرد: اداره ثبت احوال 600 میلیون ریال، بسیج 600 میلیون ریال، مرکز فنی و حرفه‌ای 700 میلیون ریال، اداره تبلیغات اسلامی 900 میلیون ریال و 900 میلیون ریال هم به اداره بهزیستی شهرستان دهاقان تعلق یافت.

وی با بیان اینکه شهرستان دهاقان فاقد اداره هواشناسی بوده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اکثریت مردم این شهرستان به شغل کشاورزی مشغول بوده، احداث اداره هواشناسی در دهاقان نیاز مبرم و ضروری شهروندان محسوب می‌شود که باید در دستور کار قرار گیرد و در این راستا 100 میلیون تومان اعتبار به آن اختصاص داده شد.

قاسمیان اذعان کرد: در راستای تأمین زیرساخت‌های شهرک صنعتی دهاقان و شهرک صنعتی جمبزه و شهرستان دهاقان 11 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد.

وی انتقال آب از تصفیه‌خانه بابا شیخ علی مبارکه به شهرستان دهاقان را در اولویت دانست و بیان کرد: 8 میلیارد ریال اعتبار به اداره آب و فاضلاب شهری در راستای اصلاح، ذون‌بندی شبکه توزیع آب آشامیدنی شهر و تکمیل مخزن ذخیره آب شهری گلشن دهاقان اختصاص داده شد.

فرماندار شهرستان دهاقان مطرح کرد: هم‌چنین به برق منطقه‌ای شهرستان دهاقان به منظور بهسازی شبکه برق روستایی 4.3 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد.

وی افزود: با توجه به تعمیر مرکز بهداشتی روستاهای قمبوان، علی‌آباد گچی، همگین و پایگاه‌های اورژانس، 3 میلیارد ریال اعتبار به دانشگاه علوم پزشکی تعلق یافت.

قاسمیان اعتبار سال جاری اداره جهاد کشاورزی شهرستان دهاقان را 5.5 میلیارد ریال دانست و اذعان کرد: با توجه به فعالیت‌های جهاد کشاورزی از جمله تعمیر اداره، نوسازی مراکز ترویج، بهبود و افزایش محصولات کشاورزی، بهبود محصولات باغی و گلخانه‌ای، احیای و مرمت قنوات، اصلاح، مبارزه تلفیقی و بیولوژیک علیه آفات نباتی و توسعه باغات در اراضی شیب‌دار 5.5 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد.

وی اظهار داشت: 800 میلیون ریال به جمعیت هلال‌احمر، 700 کتابخانه و 650 بنیاد شهید شهرستان تعلق یافت.

 فرماندار شهرستان دهاقان گفت: اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در راستای تکمیل زیرساخت‌های گردشگری منطقه چشمه‌علی همگین و دزج، مرمت مسجد شبستان قمبوان 1.7 میلیارد ریال تعلق یافت.

وی ساخت ساختمان زورخانه در ضروری دانست و بیان کرد: اداره ورزش و جوانان تجهیز و تعمیر سالن‌های ورزشی و ساخت ساختمان زورخانه دهاقان را با اعتبار 1.2 میلیارد ریالی و سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور تعمیر و تکمیل فضاهای دینی و اماکن مذهبی 1.8 میلیارد ریال در نظر گرفته شد.

قاسمیان گفت: به اداره محیط‌زیست برای مدیریت پسماند شهری، تعمیر اداره و ساماندهی مناطق تحت مدیریت یک میلیارد ریال و به اداره ثبت اسناد و املاک به منظور تعمیر و تجهیز اداره 800 میلیون ریال اعتبار اختصاص داده شد.

وی افزود: صدا و سیما در راستای تعمیر و تجهیز ایستگاه‎‌های رادیویی و تلویزیونی و توسعه دفتر خبر شهرستان 1.2 میلیارد ریال اعتبار و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور تعمیر و تجهیز اداره و سینمای دهاقان 1.1 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد.

فرماندار شهرستان دهاقان گفت: به اداره دامپزشکی به منظور مبارزه با بیماری‌های واگیردار، واکسیناسیون، خدمات بهداشتی دام و طیور و سایر خدمات 1.27 میلیارد ریال اعتبار، به امور عشایری شهرستان جهت تأمین آب شرب انسان و دام، آب کشاورزی و جایگزینی سوخت فسیلی 3.3 میلیارد ریال اعتبار و به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی 1.5 میلیارد ریال اختصاص یافت.

وی خاطرنشان کرد: هم‌چنین به شهرداری دهاقان به منظور بهبود عبور و مرور درون‌شهری و تجهیز پایش تصویر شهر 17 میلیارد و 908 میلیون ریال اعتبار و شهرداری شهر گلشن 14.4 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.