فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: اعتبارات راهداری این شهرستان در سال 96 نسبت به سال قبل 30 درصد افزایش یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی رحمانی در جلسه راهداری و حفظ و نگهداری راه های شهرستان تیران و کرون که با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان اصفهان برگزار شد افزود: با اختصاص اعتبارات شهرستانی و اعتبارات ملی شاهد رفع مشکلات حوزه راه این شهرستان هستیم.
 
وی افزود: سال گذشته 16 میلیارد ریال به حوزه راهداری شهرستان تیران و کرون از محل اعتبارات شهرستانی در کمیته برنامه ریزی اختصاص یافت که 60 درصد از این اعتبار محقق شده است .
 
فرماندار تیران و کرون افزود: جاده های این شهرستان از حجم بالای تردد برخوردار است و به دلیل همجواری روستاها در کنار جاده ، رفع نقاط حادثه خیز و تسهیل در شرایط تردد روستاییان ضروری است.
 
وی تصریح کرد: با وجود اعتبارات بالا در دولت های قبل مشکل در حوزه راه این شهرستان در حد مطلوب رفع نشده است و سعی دولت دوازدهم رفع مشکلات اقتصادی و رسیدگی به نیازهای این حوزه است.
 
رحمانی با اشاره به موقعیت گردشگری برخی ازروستاهای این شهرستان گفت: برخی از روستاهای این شهرستان دارای قابلیت های گردشگری و میراثی است که این موضوع افزایش تردد در جاده های این شهرستان را به همراه دارد.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.