فرمانده نیروی دریایی ارتش در آمادگاه مرکز دریایی سیرجان گفت: شلیک موشک به مقر تروریست ها نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

دریادار سیاری: شلیک موشک نشانه اقتدار جمهوری اسلامی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ دریا دار حبیب الله سیاری در حاشیه مراسم محفل انس با قرآن درمرکز آموزش شهدای فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در سیرجان افزود: همانگونه که در 8 سال دفاع مقدس از ملت و کشور خود دفاع کردیم ، امروز هم با اقتدار بیشتر وآمادگی کامل اجازه نمی دهیم که کسی به کشور ما تعرض کند.

وی گفت: نیروی دریایی به عنوان یک نیروی راهبردی ماموریت حفاظت از منافع جمهوری اسلامی ایران را دارد و ما در آبهای آزاد جهان حتی تا 2500 کیلومتری مرز خودمان برای حفظ منابع و منافع خود حاضریم و امنیت تجاری و اقتصادی را تامین می کنیم.

فرمانده نیروی دریایی با اشاره به اینکه در چشم انداز تعامل و تبادل خدمات و توسعه دیپلماسی دفاعی و دریایی ، با کشورهای جهان رفت وآمد داریم و کشورهای دیگر هم در بنادر ما پهلو می گیرند افزود : 4 روز گذشته میزبان ناوگروه چین بودیم که رزمایشی را هم انجام دادیم.

فرمانده نیروی دریایی کشور گفت : ما برای برقراری امنیت در شمال اقیانوس هند و و مدیترانه حضور داریم .

دریا دار سیاری حضور در سواحل مکران را از شاخصه های پیشرفت و اقتدار و بهره وری ازدریا عنوان کرد وگفت : برای جلوگیری از ترفند و توطئه دشمنان در ایران ما حضورمان را در دریاها داریم تا با نشان دادن فرهنگ ناب اسلامی به هویت انقلابی و والای ملت ایران بپردازیم و به جهان ثابت کنیم ما ملتی آزاده هستیم که اقتدار خود را داریم و قصد تجاوز و تعدی به مرز هیچ کشوری نداریم.

وی همچنین گفت: اولین آمادگی ما برای مقابله با هرگونه تهدید دشمن وجود افرادی و سربازانی تربیت یافته و مومن است که با روحیه ولایی و تقوا توان عملیاتی بالایی دارند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار