فرماندار مشهد گفت: ما باید ورزش را به تمام گروه‌ها و بخش‌های مختلف مردم ارتقا دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، محمدرحیم نوروزیان در این جلسه افزود: تلاشمان بر این است بر اساس مصوبات گذشته، طرح‌هایی قابل اجرا از اداره‌ی ورزش و جوانان و از دل سند تحول آینده نگری این سازمان، مشخص و در جلسات مطرح شده و از بین طرح ها، آن‌هایی که قدرت بیشتری دارند را انتخاب و اجرا کنیم.

وی گفت: در این جلسه مطرح شد که در برخی اماکن سطح مشهد و سالن‌هایی که قابل استفاده‌ی بهینه اند به کمک فدراسیون‌ها و ادارات و دستگاه‌ها مشخص و برنامه ریزی شود.

فرماندار مشهد افزود: بنا شد در سطح کارکنان دولت، ادارات و دستگاه ها، اقدامات و برنامه‌هایی به کمک ورزش و جوانان اجرا شود که جامعه‌ی کارکنان اداری ما بیش‌تر به ورزش اهمیت دهند؛ چرا که باید در کلان شهر‌هایی مثل مشهد کم تحرکی و تنبلی به خصوص در کارمندان و کارکنان از بین برود.

وی گفت: جلسه‌ی شورای ورزش همگانی در حوزه‌ی مشهد با حضور بخشداران محترم ۳ بخش مشهد برپا شد که گزارشات را اعلام کردند و مشکلات اماکن ورزشی حاشیه‌ی شهر مطرح شد و تا هفته‌ی آینده پیگیری می‌شود.


کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در ادامه این جلسه گفت: با توجه به وضعیت ترافیکی مشهد و خوراک فست فودی شهروندان و دیگر آسیب‌های این چنینی، باید برای مشهد برنامه‌های ویژه‌ای مدنظر قرار دهیم.

وی افزود: شهر‌های کوچک‌تر به نسبت مشکلات کم تری دارند. معمولا از وسایل نقلیه‌ی کوچک مثل موتور و دوچرخه استفاده می‌کنند و به نسبت مشکلات کم تری نسبت به کلان شهر مشهد دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: ما نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی هستیم. یکی از مهم‌ترین موضوعات کارکنان دولت اند که باید برنامه‌ای ویژه و منظم برایشان بگذاریم که با خانواده در‌ورزش‌های همگانی شرکت کنند که این ملزم به همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی است.

صبوریان گفت: تا کنون برای استان اتفاقات خوبی در حوزه‌ی ورزش افتاده؛ استان رتبه‌ی برتر و شهر مشهد شهری نمونه در کشور برگزیده شد.

انتهای پیام// م. ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.