پرتابگر تیم ملی دو و میدانی کشورمان گفت: تمرینات خوبی انجام داده ام و برای کسب مدال طلا به رقابت های آسیایی می روم.

علی ثمری در گفت و گو با خبرنگار  پایه و آبی  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به آخرین وضعیت آمادگی اش برای حضور در رقابت‌های آسیایی هندوستان اظهار داشت: خوشبختانه در وضعیت خوبی به‌سر می‌برم و طی این مدتی که در اردوها حضور دارم تمرینات خوبی را زیر نظر مربیانم داشته ام. نسبت به دوره‌های قبل که در اردوها حضور داشتم، انگیزه ام برای کسب مدال بیشتر شده است.

وی افزود: تاکنون در هر رقابتی که به میدان رفته ام، کم‌فروشی نکرده‌ام و در هندوستان هم تمام توان خود را به کار می گیرم تا زمینه خوشحالی مردم را فراهم کنم.

پرتابگر تیم ملی دو و میدانی درباره شانس مدال آوری اش در رقابت های آسیایی گفت: تمام هدفم کسب مدال طلای قهرمانی آسیاست و امیدوارم با توجه به تمرینات خوبی که در ماه های اخیر انجام داده ام به این هدف برسم.

ثمری در ادامه تصریح کرد: به هر حال خوشحالم که بدون آسیب دیدگی و در شرایط روحی و روانی خوب، به مسابقات آسیایی اعزام می‌شوم. مربیانم در این مدت واقعا برایم سنگ تمام گذاشتند و هر آنچه را در توان داشتند در اختیارم قرار دادند تا از لحاظ روحی و روانی در شرایط مناسبی قرار بگیرم. فقط امیدوارم با کسب مدال طلا دل مربیان، پدر و مادرم و همچنین مردم ایران را شاد کنم.

وی در پایان درباره غیبت هایش در اردوهای تیم ملی دو و میدانی در شیراز گفت: با توجه به اینکه قرار است 2 روز دیگر همراه با تیم نفت تهران عازم مسابقات بین المللی جام کازانف قزاقستان شوم به همین دلیل تصمیم گرفتم از حضور در مرحله جدید اردوهای تیم ملی در شیراز انصراف دهم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار