فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هشترود از کاهش 20 درصدی وقوع انواع جرایم در این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سرهنگ محمدتقی سلطانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هشترود در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در ماه رمضان امسال آمار جرم و جنایت کاهش چشمگیری داردگفت : گرایش به معنویات در این ماه یکی از عواملی است که افراد را از انجام کارهای خلاف باز می‌دارد.


وی با بیان اینکه فضیلت‌های الهی و معارف دینی مردم در ماه میهمانی خدا تأثیر به‌سزایی برکاهش وقوع انواع جرم در جامعه و افزایش امنیت اجتماعی دارد، خاطرنشان کرد: هر سال در ایام ماه مبارک رمضان شاهد کاهش وقوع انواع جرایم هستیم و بیشتر مجرمان حرمت این ماه را حفظ و از انجام انواع بزهکاری‌ها پرهیز می‌کنند.


سلطانی افزود: با بررسی‌های آماری مشخص شده است که وقوع انواع جرایم در شهرستان هشترود و در ماه رمضان در مقایسه با مدت مشابه ماه‌های دیگر، ۲۰ درصد کاهش یافته است.


فرمانده نیروی انتظامی هشترود از ماه رمضان به عنوان فرصتی برای بازگشت به خود یاد و تاکید کرد: مردم در ایام ماه رمضان سعی می‌کنند به کارهای گذشته خود بیشتر فکر کنند و حتی برخی از مجرمان در این ماه مصمم می‌شوند که هرگز مرتکب خلاف نشوند.


فرمانده نیروی انتظامی هشترود اظهار داشت: برابر اعلام خبری موثق مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط اتوبوس مسافربری، ماموران انتظامی اتوبوس مورد نظر را شناسایی و آن را متوقف کردند.


وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی، تعداد ۱۳ هزار و ۲۱۶ ثوب روسری ، ۱۷۰ کیلو گردوی قاچاق و ۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال را کشف کردند ودر این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.


فرمانده انتظامی شهرستان هشترود خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.