هشتمین آیین طرح محافل نور در محلات کاشان در مسجد جامع شهرک خاتم الانبیا(مسکن مهر) کاشان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،طرح «محافل نور در محلات کاشان» با اهداف افزایش شور و شوق قرآنی در میان شهروندان، رونق گرفتن جلسات تلاوت کلام وحی در مناطق مختلف، ایجاد همبستگی میان مراکز مختلف فرهنگی در محله ها، پرداختن جدی تر بر مبنای اصول و قواعد حرفه ای قرائت و تلاوت و معرفی الگوهای قرآنی در سطوح بالا برای نوجوانان و جوانان توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در شب های مبارک رمضان در مساجد و مناطق مختلف کاشان برگزار می شود.
 
هشتمین محفل نور نیز با حضور ساکنان محله و همچنین جمعی از قاریان و حافظان کلام وحی برگزار شد.
مهدی رحیمی از قاریان برجسته کلام وحی، در این آیین با نوای دلنشین خود به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت که با استقبال حاضران مواجه شد.
 
«ابتهال خوانی» یکی دیگر از بخش های جذاب این برنامه قرآنی را تشکیل می داد که بهره گیری از کلام آهنگین توانست حال و هوای خاصی را به مراسم ببخشد.
 
روح الله رعیت مقدم حافظ قرآن کریم نیز در ادامه به قرائت آیات کلام وحی به انتخاب حضار پرداخت و توانمندی خویش را در توفیق میراث داری این واژه های نورانی عرضه کرد.
 
برگزاری مسابقه قرآنی، اهدای جوایز به برندگان و تجلیل از فعالان فرهنگی و قرآنی مسجد جامع و منطقه شهرک خاتم الانبیا(مسکن مهر) از جمله بخش های پایانی این برنامه بود.
 
هشتمین برنامه اجرای طرح محافل نور در محلات به همت فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در مسجد جامع شهرک خاتم الانبیا(مسکن مهر) برگزار شد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.