کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان

دمای هوا ۳ تا ۵ درجه در سیستان و بلوچستان گرم تر می شود

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از نظر دمایی از فردا تا اوایل هفته آینده افزایش تدریجی ۳ تا ۵ درجه ای دما در سطح استان پیش بینی می شود.

دمای هوا ۳ تا ۵ درجه در سیستان و بلوچستان گرم تر می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،رعلی ملاشاهی کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بر اساس آخرین نقشه های همدیدی و آینده نگری هواشناسی از نظر دمایی از فردا تا اوایل هفته آینده افزایش تدریجی ۳ تا ۵ درجه ای دما در سطح استان سیستان و بلوچستان پیش بینی می شود.

ملاشاهی افزود: وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید در ساعات اولیه روز تا پایان هفته در شمال استان سیستان و بلوچستان تداوم دارد که در برخی نقاط سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا می شود.

وی ادامه داد: همچنین طی امروز و فردا در برخی ارتفاعات جنوب استان سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر احتمال رشد ابر، رگبار پراکنده باران، رعد و برق و تند باد موقتی وجود دارد.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دریای عمان مواج است، خاطر نشان کرد: طی این مدت دریا در سواحل جنوبی استان به ویژه در نواحی شرقی مواج است.

ملاشاهی تصریح کرد:همچنین در ۲۴ ساعت گذشته زاهدان و خاش با ۲۵ درجه و دلگان با ۴۹ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بودند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار