رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: ۲۶ مدرسه مجاز فوتبال در اردبیل مشخص شدند و انتظار می‌رود خانواده‌ها از ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس فوتبال غیرمجاز خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صمد نوتاش در جلسه هماهنگی ثبت‌نام مدارس فوتبال در اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزیهای انجام شده و تایید دستگاههای مربوطه 26 مدرسه فوتبال مجاز در اردبیل مشخص شدند و انتظار می‌رود تا خانواده‌های اردبیلی از ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس فوتبال غیرمجاز خودداری کنند.

وی با بیان اینکه تیمها و باشگاههایی که اقدام به  تاسیس مدارس فوتبال بدون مجوز نموده‌اند علاوه بر برخورد دستگاههای مربوطه با این مدارس از شرکت در تمامی لیگهای استانی، منطقه‌ای و کشوری محروم می‌شوند، افزود: علاوه بر این اقدام مربیانی که به هرنحوی در مدارس فوتبال غیرمجاز فعالیت دارند از شرکت در دوره‌های مربیگری که زیرنظر فدراسیون و هیئت فوتبال برگزار می‌شود محروم خواهند شد.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: هیئت فوتبال نیز موظف است به مربیان در خصوص محرومیتهای پیش‌بینی شده در صورت همکاری با مدارس غیرمجاز اطلاع‌رسانی نموده که این اطلاع‌رسانی تا به این لحظه انجام شده است.

نوتاش از اعلام مدارس فوتبال دارای مجوز از طریق رسانه‌ها، خبرگزاریها و ساماندهی مدارس فوتبال کشور خبر داد و گفت: هیئت فوتبال و شهرداریها و سایر ارگانهای مربوطه نیز اسامی مدارس فوتبال مجوزدار را اعلام کرده است.

وی اظهار کرد: 26 مدرسه مجوزدار فوتبال در سطح استان اردبیل شامل مدارس الماس، آرمان فردا، ایرانیان، ستارگان فجر سبلان، نام‌آوران، نخبگان مهر، استقلال، یاران دایی، مقاومت بسیج، استارت بانوان، صبا، فرهنگیان، اکباتان، ملی‌پوشان، ستاره پویان آرتا، آران، سرخ‌آبی مغان، پدیده مغان، آران بانوان، ستاره سرخ، یاشیل قامتان میرک جوان، قارتال خیاو، مشگین جوان، ستارگان فوتبال، آزنا مغان و یاران نیار است.

 

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.