بی‌آبی در پی استمرار خشکسالی‌های اخیر مهم‌ترین معضل شهرستان‌های گناباد و بجستان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حمید بنایی، نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: استمرار خشکسالی‌های اخیر در خراسان رضوی سبب شده که تأمین آب تبدیل به مهم‌ترین معضل شهرستان‌های گناباد و بجستان شود.

وی افزود: در همین راستا طرح‌های مناسبی برای بهبود وضعیت آب‌رسانی و تأمین آب مردم در دست اجرا بوده که پیگیری پیشرفت آن‌ها نیز به طور جدی انجام می‌شود.


نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با سایر اقدامات در دست اجرا در شهرستان‌های گناباد و بجستان، گفت: هم اکنون دو بانده شدن محور‌های مواصلاتی بجستان به بردسکن و گناباد به فردوس و برخی از راه‌های روستایی نیز در دستور کار قرار گرفته و پیگیری‌های امور مربوط به آن در دست اجرا است.

بنایی مشکلات بهداشتی را یکی از معضلات مردم شهرستان بجستان دانست و خاطرنشان کرد: برای بهبود وضعیت بهداشت و درمان اختصاص سه میلیارد تومان اعتبار برای خرید دستگاه رادیولوژی و سونوگرافی در دست پیگیری بوده و علاوه بر این اعتبارات تملک دارایی شهرستان علیرغم مشکلات اقتصادی دولت ۵۷ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اهمیت موضوعات محیط زیستی در سطح کشور، گفت: در همین راستا اقدامات مربوط به پروژه فاضلاب شهرک فرهنگیان در دست اجرا بوده که امید می‌رود با همکاری‌های مساعد مردم و مسئولان اجرای آن سرعت یابد.

انتهای پیام//ح. ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.