اراک؛

آلومینیوم سازی اراک متعهد به رفع آلودگی تا پایان تیر ماه

دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: آلومینیوم سازی متعهد شده است تا پایان تیر ماه رفع آلودگی کند.

آلومینیوم سازی اراک متعهد به رفع آلودگی تا پایان تیر ماهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ قاسمی دادستان عمومی و انقلاب اراک در نشست با خبرنگاران در باره آلاینده بودن کارخانه آلومینیوم سازی اراک و نیروگاه شازند گفت: اگر چه این پرونده ها در تهران در حال بررسی است اما آلومینیوم متعهد شده است تا پایان تیر ماه رفع آلودگی کند و از نیروگاه هم تاکنون گزارشی در باره استفاده از مازوت به دست ما نرسیده است.

در این نشست خبری قاسمی ضمن ارائه آمار دستگیری ها ، تخلفات ، جرایم و دیگر آسیب های اجتماعی بر برخورد قاطع دستگاه قضا با قانون شکنان و هنجار شکنان تاکید کرد .

وی با اشاره به قتل ها و ناامنی های اخیر در استان هم افزود:ورودآسان اسلحه به استان مرکزی موجب نگرانی و نا امنی در استان شده که با هماهنگی بعمل آمده تمهیدات پلیسی و اطلاعاتی در نظر گرفته شده است .

دادستان عمومی و انقلاب اراک اضافه کرد:عمدتا مسائل خانوادگی و ناموسی در این حوادث مطرح بوده به مردم اطمینان داد دستگاه قضایی تلاش خواهد کرد با هنجارشکنان برخورد قاطع کند و از هیچ جرمی نخواهد گذشت .

وی ادامه داد : مواد مخدر ، ضرب و جرح ، توهین ، سرقت ایراد صدمات غیر عمدی ، تضییع حقوق بیت المال از مهمترین جرایم سال گذشته و سه ماهه اول امسال بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب اراک اضافه کرد : در سال 95 میزان 4 هزار و 511 کیلوگرم تریاک ، 105 کیلوگرم هروئین ، 259 کیلو گرم حشیش ، 31 کیلوگرم شیشه کشف شد که در این راستا 211 قاچاقچی و 6 هزار و 374 نفر معتاد دستگیر شدند .


انتهای پیام /ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.