شهرکرد؛

ثبت نام آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی

ثبت‌نام چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۹۶ از عصر امروز دوشنبه ۲۹ خرداد آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور؛ ثبت‌نام برای شرکت در چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۶ از عصر امروز دوشنبه ۲۹ خرداد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز می‌شود و تا دوشنبه ۵ تیرماه به مدت ۸ روز ادامه خواهد داشت.

داوطلبان می‌توانند برای دریافت دفترچه راهنما و اطلاعات از شرایط ثبت نام، شغل و محل مورد تقاضا، ظرفیت‌های استخدامی به تفکیک واحد‌های استانی و جنسیت مورد تقاضا، سن و شرایط عمومی و اختصاصی هر یک از دستگاه‌های استخدام کننده به سامانه مذکور مراجعه کنند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون از ۳۱ مرداد تا ۲ شهریور و روز جمعه ۳ شهریورماه امسال زمان برگزاری آزمون می‌باشد.

چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای جذب نیرو در وزارت آموزش و پرورش، بانک سپه، بانک مسکن، سازمان حسابرسی، سازمان دامپزشکی، سازمان بنادر و دریانوردی، بانک صنعت و معدن، سازمان ثبت اسناد و املاک، وزارت امور خارجه، سازمان پزشکی قانونی، سازمان اداری و استخدامی، بیمه مرکزی ایران، سازمان ملی بهره وری ایران، وزارت امور اقتصادی و دارایی، موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق و ۱۱ دستگاه اجرایی استان البرز ‌است.

انتهای پیام/ظ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار