رئیس کمیته امداد فریدونشهر از جذب 110 حامی ایتام و خانواده های فریدونشهری مشمول طرح محسنین از طریق برنامه «ماه عسل» خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مصطفی انوری با اشاره به جذب حمایت خیری از طریق برنامه ماه عسل و طرح محسنین اظهار کرد: در ایام لیالی قدر 120 خیّر برای حمایت مالی از ایتام و خانواده‌های فریدون‌شهری با سرپرست از کار افتاده و بیمار جذب شده‌اند.

وی با بیان این که از این تعداد 110 حامی از طریق طرح محسنین برنامه «ماه عسل» شبکه سه سیما به کمیته امداد امام خمینی (ره) فریدون‌شهر معرفی شده‌اند، تصریح کرد: شماره تماس این خیرین بعد از ثبت‌نام در طرح محسنین برنامه ماه عسل، در اختیار مراکز کمیته امداد شهرستان‌ها قرار گرفته می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی فریدون‌شهر ادامه داد: بعد از برقراری تماس با شماره‌هایی که از طریق این برنامه در اختیار داشتیم، موفق شدیم حمایت 110 نیکوکار را برای ایتام و خانواده‌های مشمول طرح محسنین خود جلب کنیم.

وی شب‌های قدر را فرصتی خاص برای انجام کارهای خیر و رقم خوردن تقدیری نیک بیان و اظهار کرد: پرداخت ماهیانه 30 هزار تومان نه تنها برای بسیاری از خانواده‌ها امکان‌پذیر است بلکه این مبلغ در برابر مخارج غیرضروری تعداد زیادی از خانواده‌ها ناچیز به حساب می‌آید اما همین مقدار می‌تواند آینده یک یتیم و یا یک فقیر را رقم بزند و جلو بسیاری از مشکلات اساسی و غیرقابل جبران را بگیرد.

انوری از این خانواده‌ها خواست از طریق تماس با شماره تلفن‌های 09139720616 و 57594585-031 برای شرکت در طرح اکرام ایتام و یا طرح محسنین این شهرستان اقدام کنند.

وی با اشاره به محدودیت بودجه و اعتبارات کمیته امداد از اجرایی شدن طرح بهشت توسط این نهاد حمایتی خبر داد و افزود: در این طرح خانواده‌های با میزان فقر و نیازمندی بیشتر با حفظ کرامت انسانی ایشان شناسایی و با همکاری رسانه بومی این شهرستان در فضای مجازی معرفی شدند تا مردم با مشاهده نیازمندی‌هایی با این شدت در همسایگی خود، ایشان را تحت حمایت مالی قرار داده تا بخشی از مشکلات این خانواده‌ها مرتفع شده و نیازهای ضروری و فوری ایشان تأمین شود.

رئیس کمیته امداد فریدون‌شهر شماره کارت 6037991899711117 به نام کمک‌های امانی کمیته امداد امام خمینی شهرستان فریدون‌شهر را برای همین منظور معرفی و از خیرین خواست کمک‌های مالی خود را به این شماره حساب واریز نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن 09139720616 تماس حاصل نمایند. 

 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار