65 هزار دانش آموز یزدی در برنامه های تابستانی اوقات فراغت مشارکت میکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علی سرداری معاون پژوهشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: پارسال 57 هزار دانش آموز در برنامه های اوقات فراغت تابستانی مشارکت کردند که پیش بینی می شود امسال این رقم به 65 هزار نفر برسد.

 سرداری افزود: این دانش آموزان با حضور در پایگاه های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی از برنامه های مهارتی آنها استفاده خواهند کرد.

وی گفت: هم اکنون 28 کانون فرهنگی هنری ، 257 کانون ورزشی ، 19 مرکز دارالقرآن الکریم و 15 پژوهشسرای دانش آموزی در طول سال و بخصوص فصل تابستان در قالب طرح اوقات فراغت در خدمت دانش آموزان است.

این مسئول اظهار داشت: در کنار برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی 2 اردوگاه استانی و همچنین 10 اردوگاه شهرستانی برای برنامه های جنبی و غنی سازی اوقات فراغت آماده پذیرایی از دانش آموزان می باشد.

سرداری گفت: شعار امسال طرح های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان هر دانش آموز یک مهارت است بنابراین فعالیت ها خلاقانه با مهارت آموزی و با مشارکت جدی آنها برگزار می شود.

معاون پژوهشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: برگزاری کارگاه های مختلف و برپایی اردوهای متنوع در کنار کلاس ها برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان پیش بینی شده است.

استان یزد 220 هزار دانش آموز دارد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.